سریع ترین دوربین فوکوس خودکار را بشناسید قسمت اول
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

در حال حاضر ، لقب سریع ترین دوربین فوکوس خودکار در انحصار برند سونی می باشد . این برند به تازگی با رونمایی از یک دوربین مجهز به سنسور 24 مگاپیکسلی ، سفت و سخت جایگاه خود را در رده نخست سریع ترین فوکوس خودکار، حفظ کرده است.

بالاخره پس از شایعات فراوان، جدیدترین عضو سری a6000 میان‌رده‌ی دوربین‌های بدون‌‌آینه‌ی سونی معرفی شد. در حالی‌که بسیاری از معرفی دوربینی با سنسور APS-C و قابلیت‌های رده‌بالا و حرفه‌ای با نام a7000 و برای رقابت با بزرگان این بخش (سنسور‌های کراپ) خبر می‌دادند، سونی از محصولی مشابه با دیگر اعضای میان‌رده‌ی خود و البته قیمتی اقتصادی‌تر رونمایی کرد.

دوربین‌های سری a6000 سونی با وجود توانایی‌های بسیار خوب در بخش فیلمبرداری و عکاسی، به دلیل قیمت بالا، فرم‌فکتور کامپکت و نبود امکانات اعمال تنظیمات دستی گسترده، چندان مورد توجه کاربران حرفه‌ای قرار نمی‌گیرند. حال سونی برای افزایش بیشتر نظر خریداران، محصول جدید خود را با قیمتی کمتر نسبت به نسل‌های پیشین آن به بازار عرضه خواهد کرد.


سونی در دوربین عکاسی a6400 از سنسور ۲۴.۲ مگاپیکسلی Exmor CMOS با ابعاد APS-C استفاده کرده است که توانایی بسیار خوبی در ثبت تصاویر با جزئیات و شفافیت بالا دارد. پردازنده‌ی BIONZ X نسل پیشین سونی نیز وظیفه‌ی پردازش سیگنال‌های دریافت‌شده توسط سنسور را برعهده خواهد داشت. سنسور مذکور در بازه‌ی ایزو ۱۰۰ تا ۳۲۰۰۰ توانایی ثبت تصاویر و کلیپ‌های ویدیویی را دارد و البته امکان افزایش ایزو تا ۱۰۲٬۴۰۰ نیز در دسترس است.سالن تولد کودک
پردازنده‌ی سریع به‌کاررفته در a6400، به آن امکان ثبت تصاویر پیاپی با نرخ ۱۱ فریم بر ثانیه و فوکوس خودکار می‌دهد. حافظه‌ی بافر دوربین نیز امکان ثبت ۱۱۶ عکس JPEG یا ۴۶ عکس خام RAW را در این حالت می‌دهد. عکاسی کودک

دوربین‌های سونی همواره به سیستم‌های فوکوس خودکار پیشرفته‌ای مجهز بوده‌اند که a6400 نیز از این قاعده مستثنی نیست. ۴۲۵ نقطه‌ی تشخیص فاز و کنتراست با پوشش بیش از ۸۴ درصد سنسور، خبر از سیستم فوکوس خودکار توانمندی در این دوربین می‌دهد. به ادعای سونی، عضو جدید خانواده‌ی آلفا این شرکت تنها در ۰.۰۲ ثانیه بر سوژه فوکوس خواهد کرد تا بدین ترتیب سیستم فوکوس خودکار خود را به‌عنوان سریع‌ترین نمونه‌ی موجود در دنیای دوربین‌های عکاسی معرفی کند. این دوربین هم‌چنین برای اولین بار به فناوری‌های فوکوس روی چشم و تعقیب سوژه به صورت آنی (Real-Time) مجهز شده است. این فناوری از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای تشخیص بهتر سوژه و تعقیب آن کمک می‌گیرد.
منبع:

عکاسی





:: برچسب‌ها: آتلیه کودک , عکاسی کودک , عکس کودک , آتلیه عکاسی کودک , بهترین آتلیه کودک, آتلیه کودک شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: