عکاسی مبتدی را با چه دوربینی آغاز کنیم قسمت آخر
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

در این رده ‌ی قیمتی‌از دوربین‌ها کار سختی برای یافتن دوربینی به خوبی G7 خواهید داشت. این دوربین توانایی ثبت عکس‌های بسیار با کیفیت را دارد اما نکته‌ای که آن را به گزینه‌ای ممتاز تبدیل می‌کند کیفیت و قابلیت‌های فیلمبرداری آن است.برگزاری مراسم جشن تولد
نقاط قوت

    قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن 4k و حداقل نسبت برش
    کیفیت تصاویر عالی
    فوکوس خودکار بسیار خوب به لطف تکنولوژی DFD
    منظره‌یاب باکیفیت
    حلقه‌های کنترلی دوگانه
نقاط ضعف
     لرزش بسیار اندک شاتر مکانیکی در بازه‌ی اطراف سرعت ۱/۱۰۰
کدام دوربین را بخریم ؟
بهترین گزینه: سونی a6000

سونی a6000 به تمام نیاز‌های عکاسان ابتدایی به خوبی پاسخ خواهد داد. فوکوس دقیق و بسیار سریع، کیفیت تصاویر عالی، امکان ثبت کلیپ‌های فیلمبرداری با کیفیت بسیار بالا، منظره یاب الکترونیکی بسیار خوب و بدنه‌ای کوچک بخشی از امکانات سونی a6000 است. نمی‌توان گفت که a6000 در تمامی بخش‌ها، بهترین گزینه‌ی موجود است. اما ترکیب خوبی از عملکرد و امکانات زمینه‌های مختلف باعث شده‌ است تا بتوانید با این دوربین به تمامی نیاز‌های عکاسی و فیلمبرداری خود پاسخ دهید. عملکرد سریع فوکوس a6000 امکان عکاسی از سوژه‌های متحرک را به خوبی فراهم می‌کند. همچنین بدنه‌ی کوچک آن امکان حمل آسان را به عکاس می‌دهد. مهم نیست از عکاسی نوزاد تنظیمات خودکار استفاده می‌کنید یا عادت به اعمال تنظیمات مورد نظر خود را دارید؛ به وسیله‌ی محصول سونی قادر خواهید بود به ثبت عکس‌های بسیار خوبی بپردازید.

امکان خرید بدنه‌ی این دوربین در خارج از ایران با قیمت ۵۰۰ دلار فراهم است. اما متاسفانه نماینده‌ی سونی در ایران به هیچ وجه برچسب قیمتی مناسب را برای a6000 در نظر نگرفته است. بدین ترتیب با قرار گرفتن این دوربین در رده‌ی قیمتی بالاتر و در کنار رقبای به مراتب قدرتمند‌تر، a6000 فروش بسیار ضعیفی را در ایران تجربه کرده است. اما اگر امکان خرید این دوربین را با قیمت اصلی آن دارید، حتما سونی آلفا a6000 را در گزینه‌های خرید خود قرار دهید.
بهترین گزینه برای فیلمبرداری: پاناسونیک لومیکس DMC-G7

G7 جدا از توانایی بالا در ثبت عکس‌های باکیفیت، یکی از بهترین دوربین‌های موجود با قابلیت فیلمبرداری 4K است. در بخش عکاسی، کیفیت خوب عکس‌ها در کنار عملکرد عالی فوکوس خودکار با امکان تعقیب سوژه‌ی محرک و تشخیص چهره G7 را گزینه‌ای مناسب برای عکاسان ابتدایی تبدیل کرده است. مهم نیست عکاس و فیلمبرداری ابتدایی یا حرفه‌ای باشید، G7 امکانات بسیار گسترده‌ای را ارایه می‌دهد که با توجه به برچسب قیمتی خود آن را به گزینه‌ای بسیار ارزشمند تبدیل کرده است.

متاسفانه نمایندگی پاناسونیک در ایران واردات دوربین‌های این برند را متوقف کرده است. اما در صورتی که امکان خرید G7 را دارید، آن را در اولویت‌های خود قرار دهید.
گزینه‌ی جایگزین: المپوس OM-D E-M10 II
E-M10 II گزینه‌ای توانمندی است که در اکثر زمینه توانایی‌های زیادی برای ارایه دارد. اما نکته‌ای که این دوربین را به گزینه‌ای مناسب تبدیل می‌کند، برچسب قیمتی بسیار مقرون به صرفه آن است. منظره‌یاب خوب، دکمه‌های کنترلی کارآمد و کیفیت تصاویر JPEG عالی در کنار لرزگشیر فعال در پنج محور، E-M10 II را به دوربینی مناسب برای علاقه‌مندان به عکاسی تبدیل کرده است.

منبع:

عکاسی





:: برچسب‌ها: آتلیه کودک , عکاسی کودک , عکس کودک , آتلیه عکاسی کودک , بهترین آتلیه کودک, آتلیه کودک شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: