ایده های خلاقانه برای عکاسی قسمت 4
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

11) انعکاس‎ها
تا حالا با شخصیت Doctor Strange در دنیای کتاب‎های کمیک مارول آشنا شده‎اید؟ جهان چند بعدی که او بر آن تسلط دارد عجیب ولی زیبا است و ما را به یاد قلمرویی از آینه‎ها می‎اندازد.
بازی کردن با انعکاس‎ها در تصاویر شما ممکن است نتایج زیبایی به همراه نداشته باشد ولی می‎توانید با آن‎ها ایده‎های خلاقانه‎ای را امتحان کنید و فرصتی عالی است تا تعدادی پرسپکتیو بی‎همتا را به نمایش بگذارید.  عکاسی کودک
تجربیات خود در عکاسی توسط انعکاس را با غروب و طلوع آفتاب ترکیب کنید تا بتوانید چندین نقطه توجه متعدد به وجود آورید که باعث روشن بودن عکس نهایی و سطح بالای جزئیات در آن شود. از آینه‎ها برای سایر ایده‎های این مطلب استفاده کنید تا به نتایج جالبی برسید.
12) فواره‎ها (آب‎نماها)
در بحث عکاسی خلاقانه، هیچ سوژه‎ای بهتر از آب نیست. آب دارای خطوط بی‎پایان، همیشه در حال تغییر و در جریان است. آب نور را به شیوه‎های متعدد و زیبایی منعکس می‎کند و در زمینه‎های زیادی وجود آن به چشم می‎خورد.
عکاسی از فواره‎ها شروع خوبی است. اگر یک صحنه خاص را از دست بدهید، سریعا دوباره شکل خواهد گرفت. این قضیه به شما اجازه خواهد داد خود و دوربین‎تان را برای عکاسی آماده کنید. با سرعت شاتر 1/500 ثانیه و ایزو پایین‎تر شروع کنید. تصویر نهایی بدون این که از تاثیر نهایی غافل شده باشید جزئیات کافی دارد.
استفاده از عدد اف کمتر معمولا به شما اجازه می‎دهد عمق میدان بیشتری داشته باشید که در نور طبیعی عالی خواهد بود ولی زمانی که منبع نورپردازی مصنوعی است اثر آن کمتر می‎شود. آتلیه نوزاد
13) آتش
اجازه دهید به سایر عناصر طبیعی توجه کنیم. آتش بدون شک به نسبت آب رفتار غیرقابل پیش‎بینی‎تری دارد.
البته، باید جنبه‎های ایمنی و سلامت را رعایت کنید. مطمئن شوید که در محیطی قرار دارید که جریان هوا به خوبی برقرار است و می‎توانید اگر اتفاقی افتاد سریعا آتش را خاموش کنید. حتی بهتر است فقط از شعله شمع یا شومینه خانه خود عکس بگیرید.
برای ثبت عکس شعله‎ها یا دود از سرعت شاتر حداقل 1/250 استفاده کنید. اگر بخواهید تاثیرگذاری کلی، به عنوان مثال درخشش و گرمای آتش، را به نمایش بگذارید سرعت آهسته‎تر به کمک شما خواهد آمد. ببینید زمانی که آتش تنها منبع نوری اتاق است تصاویر به چه شکل خواهند بود. 

14) شرایط وخیم جوی

هرگونه شرایط وخیم برای عکاسی عالی است یعنی نور و تاریکی، خشم و شادی، ساختن و نابودی و غیره.
نیازی نیست برای نشان دادن خشم طبیعت در منطقه‎ای زندگی کنید که طوفان‎خیز است. ایده‎های متعددی برای عکاسی در یک شرایط آب و هوایی مرسوم‎تر هم وجود دارد. عکاسی از سیلابی از باران مانند بادهای موسمی ایده جالبی است. حتی عکس از شرایط خشکسالی هم زیبا است.
عکاسی در مورد ثبت مستند جهان اطراف ما است و اگر تنها یک چیز ما را در ارتباط با هم قرار دهد و متحد کند، آن چیز شرایط آب و هوا است.
بدون شک، اکثر شرایط آب و هوایی زیاد دوام نمی‎آورند و بدون هشدار قبلی ظاهر نمی‎شوند. بنابراین بهتر است آماده باشید! به عنوان مثال ممکن است برف تا چند روز ببارد ولی احتمال زود آب شدن آن هم وجود دارد.





:: برچسب‌ها: آتلیه کودک , عکاسی کودک , عکس کودک , آتلیه عکاسی کودک , بهترین آتلیه کودک, آتلیه کودک شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: