تاثیر عکاسی در افزایش فروش قسمت دوم
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

چرا باید برای عکاسی تبلیغاتی سرمایه‎گذاری کنیم؟
مصرف‎کنندگان ذهنی بصری دارند. برای موفقیت در بازار امروز، شرکت‎ها باید در دستیابی به طبیعت بصری افراد موفق عمل کنند. نه تنها این، بلکه مصرف‎کنندگان نیز روز به روز بیشتر به مسائل بصری رو می‎آورند. بازاریابان با تاثیرگذاری بر ذهن یک مخاطب تنها چندین میلی ثانیه فاصله دارند. تنها تصاویر و پیام‎هایی که موفق به متمایز بودن از سایرین می‎شوند می‎توانند به طور کامل توجه مصرف‎کننده را جلب کنند. مصرف‎کنندگان روزانه با تبلیغات بمباران می‎شوند به نحوی که آمار نشان داده است:
•    40 سال قبل مصرف‎کنندگان روزانه تقریبا در معرض 500 تبلیغ قرار می‎گرفتند
•    امروزه این عدد تقریبا 10 هزار تبلیغ در یک روز است.
چه تعداد از این ده هزار تصویر آن‎قدر قوی تاثیر خود را می‎گذارند که در ذهن مصرف‎کنندگان جا ‎گیرند؟ چه تعداد از آن‎ها توجه او را به اندازه کافی طولانی جلب می‎کنند تا به خواندن محتویاتی که در ادامه آمده است، ترغیب شود؟ مهارت یک عکاس تبلیغاتی این‎جا خودنمایی می‎کند یعنی گرفتن تصویری که بتواند این مقدار توجه را به دست آورد.
تحقیقات اخیر در خصوص عکاسی تبلیغاتی از این گفته پشتیبانی می‎کند. اگر در رابطه با قدرت تصاویر در تبلیغات شک دارید، سری به آمار و نتایج تحقیقات می‎زنیم:
•    مقالاتی که دارای تصاویر مرتبط با محتوای خود هستند به نسبت مقالات بدون تصویر 94 درصد بیشتر دیده می‎شوند.

•    کنفرانس‎های مطبوعاتی با ارائه تصاویر به نسبت کنفرانس‎های فاقد تصویر 15 درصد در محیط آنلاین بیشتر دیده می‎شوند. عکاسی بارداری

•    60 درصد مصرف‎کنندگان در محیط آنلاین می‎گویند ترجیح می‎دهند از شرکت‎هابی خرید کنند که در لیست محصولات خود یک تصویر را قرار داده‎اند.
•    بیشتر از دو سوم خریداران سایت‎های فروش الکترونیکی گزارش می‎دهند که تصویر یک محصول بخش مهم تصمیمات آن‎ها برای خرید به شمار می‎رود.
مشخصا، احتمال خرید در مشتریانی که جزئیات یک محصول را در عکس می‎بینند، بیشتر است. به معنای دیگر شرکت‎ها نیاز به عکس‎های با کیفیت و خوب دارد. برای این منظور نیاز به یک عکاسی تبلیغاتی خوب است. با استفاده از تخصص کامل چنین فردی در نورپردازی، گرفتن عکس از زوایای صحیح، تکنیک‎های عکاسی و تبلیغاتی، او به شرکت اجازه می‎دهد به اهداف خود در کمپین تبلیغاتی که به راه انداخته است برسد و در نتیجه میزان فروش نیز بالا می‎رود. یک عکس خوب پیام محصولات یک شرکت را به گوش مخاطب می‎رساند و او را تشویق به خرید می‎کند. آتلیه بارداری
حال، چه اتفاق می‎افتد زمانی که تصویر به اشتراک‎ گذاشته شده با مصرف‎کنندگان کیفیت ضعیفی دارد؟ به سادگی باعث پیام‎رسانی اشتباه شرکت می‎شود. شرکت‎ها باید تصاویر خود را طوری به نمایش بگذارند که به شکل مثبتی در ذهن مصرف‎‎کننده بماند. بازاریابان می‎خواهند بهترین جنبه‎های برند تبلیغاتی خود را نشان دهند، اما استفاده از تصاویر بد بدترین جنبه‎های آن‎ها را به نمایش می‎گذارد. برای رساندن پیام‎های صحیح به بین عموم مردم استفاده از تصاویر با کیفیت و حرفه‎ای الزامی است. با استفاده از تخصص یک عکاس در زمینه عکاسی تبلیغاتی، شرکت‎ها می‎توانند در بهترین پرتوی ممکن خدمات و محصولات خود را به نمایش بگذارند.





:: برچسب‌ها: عکاسی,راهنمای عکاسی,آموزش عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: