تاثیر عکاسی در افزایش فروش قسمت سوم
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

جنبه خنده‎دار ماجرا این است که شرکت‎ها برای موفقیت کمپین‎های تبلیغاتی خود هزینه زیادی را صرف تبلیغات چاپی و پخش آن می‎کنند ولی در راستای سرمایه‎گذاری برای عکاسی تبلیغاتی که برای موفقیت این کمپین‎ها لازم است، قدمی بر نمی‎دارند. عموم مردم با پیام شرکت که با تصاویر بی‎کیفیتی همراه شده است آشنا می‎شوند و هیچ پیشرفتی در کسب و کار شرکت به عمل نخواهد آورد. نتایج نشان‎دهنده از بین رفتن تلاش‎ها و بازگشت سرمایه ضعیف است.  آتلیه کودک
اما در سمت دیگر ماجرا شرکتی است که می‎خواهد برای مزایای از عکاسی تبلیغاتی در آن سرمایه‎گذاری کند. استفاده از تصاویر با کیفیت و تاثیرگذار به آن‎ها اجازه می‎دهد با مصرف‎کنندگان به شکل موثری ارتباط برقرار و در حوزه‎های زیادی توجه آن‎ها را به خود جلب کنند. آتلیه نوزاد
ارزش عکاسی تبلیغاتی

دوست دارید به دنبال کمپین تبلیغاتی خود شکل‎گیری چه پاسخ عاطفی را تحریک کنید؟ همه بازاریابان با اهمیت این سوال آشنا نیستند. عکسی که به درستی گفته می‎شود می‎تواند حس هیجان و شور، اعتماد، علاقه، آزادی یا ترس را در مخاطب تحریک کند. یک عکاس حرفه‎ای تبلیغاتی می‎داند چطور تصاویری بگیرد که احساسات صحیح مصرف‎کننده را در راستای اهداف بازاریابی شرکت به خود جلب کند. چنین عکاسانی باعث گسترش شهرت برند و پرورش روابط با مصرف‎کنندگان می‎شوند. 

چه شرکت بخواهد در مقام برندی شیک، دوستانه یا هیجان‎انگیز و نوآور دیده شود، عکاس تبلیغاتی می‎تواند این تصویر دلخواه شرکت را با تصاویر درستی که می‎گیرد به بیننده تلقین کند. در نتیجه به اصطلاح "یک عکس همه چیز است" معنای جدیدی بخشیده می‎شود.
بعضی از شرکت‎ها تنها به استفاده از تصاویر حرفه‎ای عمومی یا تصاویر استوک اکتفا می‎کنند. آن‎ها در رساندن پیام صحیح خود به مصرف‎کنندگان موفق نخواهند بود. بدون کمک یک عکاس حرفه‎ای تبلیغاتی، بازاریابان فرصت به بهترین شکل ممکن و درست نشان دادن برند خود را از دست می‎دهند. جا دادن یک پیام بازاریابی به یادماندنی در یک تصویر نیاز به سطحی از تخصص دارد که تنها یک عکاس حرفه‎‎ای تبلیغاتی دارد.
6 مزیتی که عکاسی برای کسب و کار شما به همراه دارد
آیا به دنبال این هستید که به شکل هوشمندانه‎تری کسب و کار خود را پیش ببرید؟ با وجود ضرب‎المثلی که می‎گوید "محتویات یک کتاب را با توجه به جلدش قضاوت نکن" انسان‎ها موجوداتی ذاتا بصری هستند و طبیعت ما حکم می‎کند اولین تاثیر را از تصویری که می‎بینیم بگیریم. استفاده از استراتژی‎های مبتنی بر تصویر در وب‎سایت‎ها و یا فروشگاه‎های فیزیکی روز به روز مهم‎تر می‎شود که نتیجه اوج‎گیری فرهنگ بصری در بین جامعه امروزی است.
با توجه به این‎که خدمات و کسب و کارهای زیادی در محیط آنلاین به چشم می‎خورند، شما باید به دنبال راه‎هایی باشید که خود را از سایرین متمایز کنید. ما نگاهی به 6 مزیت عکاسی می‎اندازیم که باعث افزایش فروش و بهبود کسب و کار شما می‎شود.





:: برچسب‌ها: عکاسی,راهنمای عکاسی,آموزش عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: