تاثیر عکاسی در افزایش فروش قسمت اول
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

امروزه تاثیر عکاسی در افزایش فروش غیرقابل انکار است. بارها در مقالات قبلی تاثیر حوزه‎های مختلف عکاسی را بر جلب توجه مشتری، ترغیب او به خرید و نتیجه‎ای که بر روی افزایش فروش دارد را توضیح داده‎‎‌ایم. یکی دیگر از شاخه‎های عکاسی که باعث موفقیت یک شرکت می‎شود و در افزایش فروش محصولات آن نقش دارد عکاسی تبلیغاتی است.
تبلیغات پر زرق و برقی که در مورد ماشین‎های ورزشی و کیف‎های دستی در مجلات مشاهده می‎کنید توسط عکاسانی گرفته‎ شد‎ه‎اند که در حرفه خود بهترین هستند. افرادی که ذهن‎های فوق‎العاده خلاق و سال‎ها تجربه دارد. اما، هر کسب و کاری نیاز به تبلیغات دارد و محصولات و خدمات خود را بازاریابی کند، بنابراین حتی اگر در آغاز حرفه عکاسی هستید و می‎خواهید به حوزه تبلیغات وارد شوید، فرصت‎هایی هنوز برای شما نیز وجود دارد. بودجه شما برای خرید تجهیزات ممکن است کم و تصاویر نهایی با باشکوه بودن فاصله داشته باشند ولی اگر بتوانید تصاویری بگیرید که مشتری را متقاعد به خرید کنند، پای خود را بر روی اولین پله نردبان موفقیت گذاشته‎اید.
اگر می‎خواهید در جهان پرهیاهوی عکاسی تبلیغاتی موفق شوید، ابتدا باید دقیقا با معنای آن آشنا شوید و آن را از عکاسی محصول و عکاسی تجاری جدا کنید. ابتدا ما نگاهی به مفهوم عکاسی تبلیغاتی می‎اندازیم و سپس مزایای عکاسی در افزایش فروش را برای شما بیان می‎کنیم.
یک تصویر تبلیغاتی خوب چه ویژگی دارد؟ عکاسی نوزاد

 

توجه کنید زمان گرفتن عکس برای یک تبلیغ، سوژه عکس شما محصول نیست بلکه مزایایی است که مشتری به دنبال مالکیت آن محصول به دست خواهد آورد. اکثر عکس‎های تبلیغاتی طبیعتا محصولی را به نمایش می‎گذارند که فروخته می‎شوند ولی فروش آن‎ها قطعی نیست. علاوه بر این، عکس‎های تبلیغاتی یقینا محدود به تصاویر ثابت و تصویرهای گروهی نمی‎شوند، شما می‎توانید تصاویر را در هر مقیاسی بگیرید از تصاویر پانورامیک (سراسرنما) مناظر مختلف برای یک آژانس مسافرتی گرفته تا دانه یک قهوه یا مژه‎ای که با ریمل پوشانده شده است. بنابراین حتی در زمینه عکاسی تبلیغاتی، عکاسان حرفه‎ای باید به حوزه‎ای توجه کنند که در آن تخصص کافی دارند. عکاسی کودک
برای موفقیت در عکاسی تبلیغاتی که طبعا به دنبال آن افزایش فروش می‎آید، عکاس باید به شکلی خدمات را سفارشی شده در عکس نشان دهد که با نیازهای منحصر به فرد مشتری هماهنگی داشته باشد. نباید فراموش کنید که هیچ محصول یا کمپین بازاریابی مشابه نیست. یک عکاس تبلیغاتی باید عکس را به نحوی ثبت کند که رویای مشتری برای آن پروژه را ترسیم کند.
نکات و تکنیک‎های مربوط به یک عکس تبلیغاتی خوب
•    ریزترین جزئیات را با مشتری در میان بگذارید. ممکن است آن‎ها راهنمایی‎های لازمی در خصوص عکس در اختیار شما بگذارند اما اگر در هر حوزه‎ای شک دارند یا شفاف صحبت نمی‎کنند، سوال را فراموش نکنید.
•    مطمئن شوید که از مخاطب هدف تبلیغات و مزایایی که مشتری باید به دنبال فروش به آن دست پیدا کند، آگاه هستید.
•    به تبلیغات رقبای مشتری خود نگاه کنید و تفاوت بین آن‎ها را مشخص کنید یعنی در تبلیغات خود چه پیشنهاد فروش منحصر به فردی ارائه می‎دهند.
•    تصویر خود را طوری بگیرید که حداکثر تاثیر را بگذارد، پیام بصری که با تصویر رسانده می‎شود را کاملا نشان دهید.
•    متنی که باید در تبلیغ استفاده شود را از مشتری خود بپرسید. تصویر و متن بایستی با هم هماهنگی داشته باشند نه تضاد.
•    به بهترین شکل ممکن با تکنیک‎هایی که بلدید عکس نهایی را جذاب کنید. محصول درون عکس بایستی در چشم مخاطب جذاب به نظر رسد.
•    نسبت به نوآوری‎های فنی و گرایش‎های مدرنی که در دنیای تبلیغات وجود دارد باخبر شوید. بدترین کاری که می‎توانید انجام دهید ارائه تصویری است که قدیمی به نظر می‎رسد.
•    زمانی که می‎خواهید عکس بگیرید، مطمئن شوید که تجهیزات لازم برای این کار را دارید و در محیط مناسبی می‎خواهید عکاسی کنید، تبلیغات به بالاترین سطح کیفیت فنی هر شکلی از عکاسی نیاز دارد.
•    اطلاعات خود را در خصوص عکاسی تبلیغاتی افزایش دهید تا عکس کاملی بگیرید، در عکاسی تبلیغاتی مهم‎ترین چیز یک عکس کامل است.





:: برچسب‌ها: عکاسی,راهنمای عکاسی,آموزش عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: