انواع عکاسی مقاله ششم
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

27) عکاسی مد
عکاسی مد شاخه‎ای از عکاسی است که وفق نمایش دادن لباس و پوشش و دیگر کالاهای مد شده است. موفقیت پشت نمونه کارهای بسیاری از مدل‎ها در دستان یک عکاس مد موفق قرار دارد. این شاخه از عکاسی تمامی جنبه‎های مختلف دنیای مد از لوازم جانبی و لباس‎ها را به شکلی نشان می‎دهد که افراد را افسون می‎کند.
28) عکاسی منظره
عکاسی منظره تصاویری است که بیرون از شهر یا به منظور نشان دادن یک فضای باز گرفته شده است که در آن تاثیر انسانی دیده نمی‎شود. به عبارت دیگر هیچ فرد یا بنایی که توسط بشر ساخته شده باشد در تصویر قرار نمی‎گیرد. عکاس منظره در مقایسه با یک عکاس پرتره به تجهیزات کمتری نیاز دارد. یک عکاس پرتره اگر از نور طبیعی برای ثبت تصویر پرتره استفاده نکند لازم است یک استودیوی عکاسی را کرایه کند و آن را با لوازم‎ گران‎قیمت نورپردازی مجهز‎ سازد.
29) عکاسی ورزشی
عکاسی ورزشی در خصوص گرفتن عکس از رویدادهای ورزشی، ورزشکاران یا به تیم‎های ورزشی به خصوص است. در این نوع عکاسی هیجان و احساس جاری در میدان بازی و ورزشگاه‎های جهان ثبت می‎شود تا رویداد ورزشی به یک رویداد بی‎نظیر تبدیل شود.
30) عکاسی حیات وحش
عکاسی حیات وحش در خصوص ثبت مستند شکل‎های مختلف حیات وحش در زیستگاه طبیعی آن‎ها است. این نوع عکاسی در مورد ثبت ثانیه‎ای است که در آن نور و رفتار انسانی در کنار هم قرار می‎گیرند تا یک تصویر احساسی ثبت شود. به نظر ساده می‎رسد ولی در واقع زیبایی و هم‎چنین نفرین عکاسی حیات وحش این است که فرد نمی‎تواند طبیعت نیرومند را تغییر دهد.
31) عکاسی جنگ
عکاسی جنگ شامل عکاسی از رویدادهای جنگی و تاثیر آن بر روی مردم و اماکن مختلف است. عکاسانی که در این حوزه فعالیت می‎کنند به نوعی خودشان را در معرض آسیب قرار می‎دهند و گاهی اوقات در زمان تلاش برای ثبت تصاویر خود از میدان جنگ، خود را به کشتن می‎دهند.عکاسی نوزاد آتلیه نوزاد
32) عکاسی مراسم عروسی

عکاسی مراسم عروسی شاخه‎ای از عکاسی است که به ثبت فعالیت‎های مرتبط با عروسی‎ها اختصاص دارد. در این نوع عکاسی، تصاویری از قبل از ازدواج و هم‎چنین مراسم ازدواج و پذیرایی از مهمانان ثبت می‎شود.

یک عکاس مراسم عروسی وقایعی را ثبت می‎کند که به نظر بسیاری از افراد شادترین لحظات زندگی آن‎ها محسوب می‎شوند. ثبت این لحظات غیرقابل جایگزین و ظاهرسازی آن‎ها در قالب عکس یک نوع هنر و یک مهارت یادگرفته شده به شمار می‎رود. مسئولیت ذاتی ایجاد عکس‎هایی که تجربه‎ای که تنها در طول زندگی یک مرتبه رخ می‎دهد، فوق‎العاده بالا است.





:: برچسب‌ها: عکاسی,راهنمای عکاسی,آموزش عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: