انواع عکاسی مقاله دوم
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

5) عکاسی از طبیعت
زمانی که افراد در مورد عکاسی از طبیعت به عنوان یک سبک عکاسی صحبت می‎کنند، واقعا چه منظوری دارند؟ عکاسی از طبیعت اشاره به طیف وسیعی از عکس‎هایی دارد که در طبیعت گرفته می‎شوند تا عناصر طبیعی مانند فضای سبز، زندگی حیات وحش، گیاهان و نماهای نزدیکی از صحنه‎ها و بافت‎های طبیعی را نشان دهند. عکاسی از طبیعت در مقایسه با دیگر سبک‎های عکاسی مانند عکاسی خبری و عکاسی مستند، تاکید بیشتری بر ارزش زیبایی‎شناختی تصویر دارد.
6) عکاسی مستند
عکاسی مستند به بررسی دقیق یک موضوع یا داستان با گذشت زمان اجازه می‎دهد، برخلاف عکاسی خبری که به صورت آنی اخبار و رویدادهای خبری را تحت پوشش قرار می‎دهد. با عمیق‎تر کردن درک‎مان و ارتباطات عاطفی به داستان‎هایی از بی‎عدالتی، عکاسی مستند می‎تواند توجه عمومی را به خود جلب و نگه دارد و مردم را وادار کند نسبت به مسائل حقوق انسانی و اجتماعی واکنش نشان دهند.
7) عکاسی پرتره
عکاسی پرتره به ثبت شخصیت یک فرد می‎پردازد. عکاسی پرتره ثبت یک موضوع (در این زمینه، یک فرد یا گروهی از فرد) است که در آن چهره، خصوصیات چهره و هم‎چنین حالات صورت به صورت برجسته نشان داده می‎شوند.  آتلیه کودک
8) عکاسی بارداری
حوزه‎ای از عکاسی که به ثبت لذت، زیبایی و اهمیت بارداری اختصاص دارد. عکاسی بارداری زمان را در طول بارداری یک زن ثبت می‎کند. بعضی از زنان در سه‎ماهه‎‎ اول بارداری خود برای نشان دادن بزرگ شدن شکم خود به عکاسان بارداری مراجعه می‎کنند. بعضی دیگر ممکن است در سه‎ماهه دوم که جنسیت نوزاد مشخص شده است این کار را انجام دهند.عکاسی کودک

9) عکاسی نوزاد

ورود یک نوزاد جدید به خانواده یکی از شگفت‎انگیزترین و جالب‎ترین لحظات زندگی است! دوران نوزادی بسیار با ارزش و با این وجود بسیار زودگذر است. ما می‎توانید با ثبت جزئیات شیرین زندگی نوزادان تازه متولد شده خود این لحظات سریع و زودگذر را ثبت کنیم. عکاسی نوزاد تنها حوزه‎ای از عکاسی است که عکاسان به طور کامل مسئول امنیت و آسایش سوژه عکاسی یعنی نوزاد هستند.
10) عکاسی خانوادگی
جمع کردن تمامی اعضای خانواده در یک مکان در یک زمان می‎تواند به اندازه کافی مشکل باشد. حال به آن تلاش برای مرتب کردن آن‎ها در قالب یک گروه جمع و جور برای گرفتن عکس را اضافه کنید تا یک کابوس به وجود آید. ولی همیشه این کار ارزشش را دارد.
در عکاسی خانوادگی لحظاتی ثبت می‎شوند که شما در کنار عزیزترین افراد زندگی‎تان قرار می‎گیرید. این تصاویر را می‎توان را در خانه اعضای خانواده آویزان کرد تا افرادی که بیشتر از همه به ما نزدیک هستند همواره در پیش رویمان قرار گیرند. با گذشت زمان، خانواده اعضای جدیدی را در خود می‎بیند و بعضی دیگر آن را ترک می‎کنند. این تصاویر به یادگاری با ارزش و مستند تبدیل خواهند شد که با مرور آن‎ها خاطرات نیز مرور می‎شوند.





:: برچسب‌ها: عکاسی,راهنمای عکاسی,آموزش عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: