لوازم مورد نیاز عکاسی صنعتی قسمت دوم
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

اگر تازه‎کار هستید، یا تازه به این بخش عکاسی صنعتی وارد شده‎اید، شاید بهتر باشد با انتخاب یک دوربین نشانه بگیر و عکاسی کن (Point and Shoot) شروع کنید. این نوع دوربین بهترین نیازهای هر فرد را برآورده می‎سازد. در حقیقت نشان داده شده این دوربین‎ها نتایج عالی ثبت می‎کنند. آتلیه عکاسی نوزاد
در سوی دیگر ماجرا دوربین‎های حرفه‎ای با سنسورهای فول‎فریم قرار می‎گیرند. این دوربین‎ها برای شرایط کم‎نور مناسب‎تر هستند و به نسبت دوربین‎های دارای سنسورهای قطعه‎ای اختلاف اندک موجود در بین رنگ‎ها را بهتر ثبت می‎کنند. علاوه بر این، استفاده از آن‎ها در کنار لنزهای زاویه باز کارآیی بیشتری به همراه دارد.

دوربین‎های بدون آینه نیز با افزایش محبوبیت در بین عکاسان سفری و عکاسان مراسم عروسی همراه شده است. وزن سبک و طراحی باریک آن‎ها در این قضیه موثر بوده است. البته بهترین آن‎ها هنوز کیفیتی برابر با دوربین‎های حرفه‎ای DLSR نخواهد داشت. آتلیه نوزاد در غرب تهراننحوه انتخاب لنز مناسب عکاسی صنعتی

مهم است که برای مشتریان عکاسی صنعتی خود تصاویری جذاب و خلاقانه خلق کنید. گسترش کسب و کاری که تصاویر فوق‎العاده با کیفیتی از محصولات، خدمات، مواد غذایی و شاید املاک یا معماری فراهم کند می‎تواند عملی وقت‎گیر، ترسناک و حتی از نظر هزینه‎ها سرسام‎آور به نظر رسد. در حقیقت، بدون استفاده از لنزهای دیجیتال مناسب، تصویر محصولات در پیش چشم خریدار بی‎تنوع و غیرالهام‎بخش به نظر خواهد رسید. لنزها می‎توانند و باید اهمیتی برابر با خرید یک دوربین داشته باشند. ما برای شما چندین نکته را مطرح می‎کنیم که زمان انتخاب لنزها برای کسب و کار عکاسی صنعتی خود به منظور ایجاد عکس‎های شگفت‎انگیز باید در نظر بگیرید.
1) آگاهی از نحوه تخصیص هزینه‎ها
اگر نیازهای عکاسی شما وابسته به تهیه یک دوربین دیجیتالی فیلم‎برداری است، لنزها مهم‎ترین تک عنصر مورد نیاز برای ایجاد این اطمینان هستند که ویدئوها با خروجی خوبی همراه شوند. بنابراین، در زمان خرید دوربین و لنزها، بایستی پول بیشتری صرف خرید لنزها کنید و پول کمتری برای خود دوربین در نظر بگیرید. با آن‎که توصیه ما خرید گران‎قیمت‎‎ترین لنز موجود در بازار نیست، شما بایستی از ویژگی‎های کیفی انواع مختلف لنزهای دوربین آگاهی داشته باشید. همه چیز به ویژگی‎های لنزی که قصد استفاده از آن را دارید وابسته است. مطمئن شوید لنزهایی انتخاب کنید که قابلیت‎های مورد نظر شما را دارند و یک عکس زیبا به شما تحویل خواهند داد.
2) انتخاب از بین لنزهای پلاستیکی و شیشه‎ای
به یاد داشته باشید که لنز مسئول ثبت و متمرکزسازی نور برای عکس شما است. یک لنز شیشه‎ای به شما کمک خواهد کرد به نسبت انواع پلاستیکی بهتر به این مهم دست پیدا کنید.
3) جستجو برای برندهای معتبر
با توجه به اهمیت بالایی که نتایج عکاسی شما دارند، از خرید لنزهای برندهای نامعتبر یا بدون اسم خودداری کنید. از برندی که با آن آشنا هستید استفاده کنید، یا برندی که در گذشته با آن به موفقیت دست پیدا کرده‎اید. هرگز سعی نکنید برای صرفه‎جویی در هزینه‎ها خرید کنید چون در دراز مدت پشیمان خواهید شد. علاوه بر این، به یاد داشته باشید که باید لنز را متناسب با کارخانه ساخت دوربین خود بخرید. اکثر اوقات، تجهیزات برندهای مختلف را نمی‎توان با هم ترکیب یا به جای هم به کار برد. قبل از تکمیل خرید خود، مطمئن شوید که دفترچه راهنمای هم دوربین و هم لنز را بررسی می‎کنید تا از سازگاری آن دو با هم مطمئن شوید.





:: برچسب‌ها: عکاسی,راهنمای عکاسی,آموزش عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: