لوازم مورد نیاز عکاسی صنعتی قسمت اول
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

انتخاب یک سرگرمی و تبدیل آن به یک حرفه، چیزی است که اکثر افراد رویای انجام آن را دارند، به خصوص برای افرادی که به عکاسی عشق می‎ورزند. سطح تقاضا برای عکاسی صنعتی روز به روز بیشتر می‎شود و این حوزه از عکاسی با سطح بالایی از رقابت تبدیل شده است و به همین جهت بسیاری از افراد به دنبال آگاهی از تجهیزات مورد نیاز برای انجام آن هستند.
ما در مقالات قبلی به طور کامل انواع عکاسی صنعتی و خود این حوزه را بررسی کردیم، در این مطلب قصد داریم لوازم مورد نیاز عکاسی صنعتی را معرفی کنیم تا علاقه‎مندان با آگاهی بیشتر وارد این حوزه شوند. با ما همراه شوید.عکاسی بارداری
لوازم مورد نیاز عکاسی صنعتی
استفاده از یک دوربین با کیفیت بالا بدون شک مهم‎ترین قطعه تجهیزاتی برای شروع در حوزه عکاسی صنعتی است، ولی موارد دیگری را نیز باید در نظر داشت. از جمله آن می‎توان به انواع لنزهای مختلف و هم‎چنین یک سه پایه، انواع فیلتر‎ها، پس‎زمینه‎ها، سی‎دی‎ها، نرم‎افزار کامپیوتر و تجهیزان نورپردازی اشاره کرد تا عکاس صنعتی مطمئن شود تصاویر نهایی از نظر کیفیت حرفه‎ای و استانداردها در بالاترین سطح ممکن قرار دارد.عکاسی نوزاد در بیمارستان

 

نحوه انتخاب دوربین دیجیتال مناسب عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی عمل ایجاد اثرات هنری زیبا است که به نمایش گذاشتن و فروش محصولات و خدمات کمک کند. یک عکاس صنعتی چه به دنبال عکاسی از محصولات یا عناصر معماری روی یک ساختمان باشد باید از یک دوربین معتبر و خوش ساخت استفاده کند. در زمان شروع خرید دوربین و کاوش در دنیای دوربین‎ها، متوجه خواهید شد شرکت‎ها، دوربین‎هایی با قابلیت‎های متعدد و انواع مختلف وجود دارد. شما اگر به دنبال انتخاب دوربین دیجیتال مناسب عکاسی صنعتی هستید می‎توانید از نکات زیر استفاده کنید.
1) درک فناوری دیجیتال
ابتدا، به یاد داشته باشید که فناوری الکترونیکی سریعا تغییر پیدا می‎کند. چیزی که امروز به نظر تازه به نظر می‎رسد ممکن است در سال بعد با پیشرفت روبرو شود یا از تاریخ آن گذشته باشد. به علت پیشرفت فناوری، شما یقینا قادر نخواهید بود دوربین خود را با همان قیمتی که خریده‎اید، بفروشید.
2) مشخص‎سازی بودجه
بزرگترین تصمیمی که باید بگیرید اختصاص دادن مقدار بودجه لازم برای خرید یک دوربین دیجیتال است. دوربین خود را از محدوده قیمتی انتخاب کنید که متناسب با بودجه شما است. چنین تصمیمی باعث می‎شود محدوده انتخاب شما محدودتر شود. البته فراموش نکنید صرف اندکی هزینه بیشتر باعث انتخاب دوربین‎هایی خواهده شد که یقینا کیفیت تصاویر بهتری هم خواهند داشت.
3) تحقیق در مورد گزینه‎ها
بهترین مکان برای شروع تحقیق در مورد دنیای دوربین‎های دیجیتال که با نیازهای شما همخوانی داشته باشد مقالات کامل و جامع فراوانی است که در سایت‎های مختلف دیده می‎شود. سعی کنید اطلاعات هر دوربین را بررسی کنید و با بهترین مدل‎های پیشنهاد شده توسط عکاسان با تجربه آشنا شوید.
4) دوربینی انتخاب کنید که حالت تنظیمات دستی را داشته باشد
به عنوان یک عکاس حرفه‎ای، شما به دنبال ثبت تصاویری هستید که زنده، مشابه با دنیای واقعی و نه یک عکس، به نظر رسند. برای همین منظور، دوربین انتخاب کنید که حالت تنظیمات دستی را داشته باشد. به خصوص این قضیه برای یک عکاس با تجربه مهم است که تازه وارد این صنعت نشده است و در حوزه‎های مختلف عکاسی صنعتی سال‎ها تجربه دارد.





:: برچسب‌ها: عکاسی,راهنمای عکاسی,آموزش عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: