ایده عکاسی کودک در طبیعت قسمت دوم
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

5) استفاده از درختان
درخت جزو لاینفک طبیعت بوده و یکی از ساده‎ترین ایده‎های عکاسی کودک در آتلیه کودک در در طبیعت استفاده از آن در قاب تصویر است. کودک شما می‎تواند مستقیما زیر آن‎ها بایستید و زیبایی آن را با شاخه‎هایش در آغوش بکشد و شما این لحظه را ثبت کنید. حواستان به نور خورشید باشد. شاخه‎ها چه عریان یا مملو از برگ باشند، کنتراست زیبایی با آسمان آبی می‎توانند به وجود آورند و هر درخت با نوع متفاوت برگ‎ها و شاخه‎هایی که دارد زیبایی خاصی به عکس‎های شما می‎بخشد.سالن تولد کودک
6) عکاسی سیاه و سفید

از دوربین عکاسی سیاه و سفید حتی برای عکاسی کودک غافل نشوید. طبیعت مملو از اشکال و بافت‎های متضاد فراوان است که سوژه‎های جالبی برای عکاسی سیاه و سفید می‎شوند.

7) حشرات، عنکبوت‎ها، حلزون‎ها
اگر کودک شما نترس است، قرار دادن او در کنار حیوانات در طبیعت یک ایده متفاوت برای ثبت عکس است. صدها گونه حشره و موجود مختلف در طبیعت پیدا می‎شود که اکثرا بی‎خطر هستند. پروانه‎ها، مورچه‎ها و عنکبوت‎ها جزو آن‎ها به شمار می‎روند. با قرار دادن کودکتان در کنار آن‎ها و استفاده از عکاسی ماکرو می‎توانید تصاویری خلاقانه ثبت کنید و یک نوع پیوند بین کودک خود و طبیعت را نشان دهید.
8) استفاده از باد
کودکانی که بیشتر از یک سال سن دارند در طبیعت و در معرض قرارگیری با باد عکس‎های جذابی به وجود می‎آورند. آشفتگی‎های موهای یک کودک در طبیعت به دنبال وزش باد باعث می‎شود یک ایده جالب برای عکاسی داشته باشید.
9) استفاده از برف
مانند باران، بارش برف نیز یک فرصت عالی برای عکاسی کودک در طبیعت به همراه می‎آورد. شما می‎توانید با پوشاندن لباس‎های گرم به تن کودک و عکاسی از او در فضای باز و با کمک برگ عکس‎های زیبایی ثبت کنید. بازی در برف و ثبت بی‎مقدمه عکس از کودکتان یکی از راه‎های جالب و خلاقانه عکاسی است. فراموش نکنید حتی می‎توانید با کودک خود یک آدم برفی درست کنید و سطح خلاقیت خود را در عکاسی افزایش دهید.
10) غروب آفتاب در طبیعت
غروب آفتاب همیشه یکی از بهترین سوژه‎های عکاسی بوده است. استفاده از آن عکس‎های رومانتیکی ثبت می‎کند. کودک خود را طوری در قاب قرار دهید که غروب آفتاب در پس‎زمینه او دیده شود. حواستان باشد برای ثبت عکس‎های خود فرصت چندانی ندارید.
11) عکاسی در حین بازی
کودکان در طبیعت شاد هستند و دائما بازی می‎کنند. هنگامی که کودک شما در حین بازی کردن و دویدن از یک سمت به سمت دیگر است و یا خود را با شگفتی‎های طبیعت سرگرم می‎کند، یکی از بهترین ایده‎های عکاسی فراهم می‎شود.
12) استفاده از چمن
بدون شک طراوات چمن و بو آن بسیاری از افراد را به خود جلب می‎کند. اگر در پارک هستید فرصت عکاسی در چمن را از دست ندهید. چمن برای هر رده سنی از کودکان زیبایی خاصی دارد. ژست‎های گوناگون در چمن یکی از راه‎های ثبت تصاویری جالب است.





:: برچسب‌ها: آتلیه کودک , عکاسی کودک , عکس کودک , آتلیه عکاسی کودک , بهترین آتلیه کودک, آتلیه کودک شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: