ایده عکاسی کودک در طبیعت قسمت اول
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

ایده عکاسی کودک در طبیعت
افرادی که به دنبال عکاسی کودک در طبیعت هستند نیاز به ژست‎ها یا ایده‎های مختلفی دارند تا توسط آن تصاویر زیبایی از کودکان خلق کنند. عکاسی کودک در طبیعت جزو لذت‎بخش‎ترین فعالیت‎های ممکن یک عکاس است. یک عکاس با استفاده از ایده‎های مختلف در عکاسی کودک در فضای باز می‎تواند عکسی به یادماندنی ثبت کند که بعدها خود کودک از دیدن آن‎ها لذت ببرد. برگزاری مراسم جشن تولد
ما در این مطلب قصد داریم چند ایده عکاسی کودک در طبیعت را برای شما بیان کنیم.

چند ایده عکاسی کودک در طبیعت:

یکی از بهترین نکات عکاسی در طبیعت در دسترس بودن آن است. شما برای دستیابی به چنین محیطی نیازی نیست راه زیادی را طی کنید. در اطراف تمامی ما طبیعت به چشم می‎خورد. عکاسی کودک در طبیعت نیاز به خلاقیت و ایده‎های مختلف دارد و شما در باغ یا پارک‎های گوناگون به راحتی می‎توانید آن‎ را انجام دهید. از ایده‎های زیر می‎توانید استفاده کنید:
1) استفاده از گل‎ها و برگ درختان
استفاده از گلها و برگ درختان اغلب اوقات اولین چیزی هستند که در زمان عکاسی در طبیعت به ذهن خطور پیدا می‎کنند. آن‎ها در رنگ‎ها، اشکال و بافت‎های مختلف در طبیعت به چشم می‎خورند و شما می‎توانید با قرار دادن کودک خود در بین گل‎ها و برگ درختان یا بوته‎های خود عکس‎های زیبایی بگیرید. حتی می‎توانید یک مجموعه گل یا برگ‎هایی به یک رنگ یا اشکال مختلف را در کنار هم قرار دهید تا یک طرح رنگی به وجود آورید.
از زاویه‎های مختلف عکس بگیرید و نور خورشید را نیز فراموش نکنید. شاه فصل سال یعنی پاییز فرصت خوبی برای شما فراهم می‎کند تا کودک خود را در دنیایی از رنگ غرق کنید و عکسی عالی از او در طبیعت بگیرید.
2) استفاده از میوه‎ درختان
هر فصل سال میوه‎های مختلفی دارد و رنگ آن‎ها جذابیت خاصی به عکس‎ها می‎بخشد. می‎توانید کودک خود را در طبیعت در کنار درخت‎های میوه‎دار مانند درخت کاح قرار دهید و از او عکس‎های جذابی بگیرید. با کمی خلاقیت می‎توانید ایده‎های مختلف را امتحان کنید.
3) استفاده از باران
بدون شک ثبت قطرات باران توسط لنز دوربین زیبایی خاصی دارد. شما می‎توانید اگر شدت باران بسیار ملایم است از زوایای مختلف و با نورپردازی‎های گوناگون از کودک خود عکس بگیرید. اگر نمی‎خواهید او خیس شود، او را در منطقه‎ای قرار دهید که در امان است ولی در پس‎زمینه او قطرات باران به زمین برخورد می‎کنند. چنین عکسی زیبایی خاصی دارد. استفاده از چتر نیز می‎تواند ایده‎های زیادی به وجود آورد.
4) قارچ‎های طبیعی
اگر در یک منطقه جنگلی زندگی می‎کنید، یا در طبیعتی هستید که قارچ‎ها در آن رشد می‎کنند، می‎توانید از این مواد مغذی در عکس‎های خود استفاده کنید. در فصل زمستان و پاییز قارچ‎ فراوان است ولی بعضی از گونه‎ها حتی بعد از باران در سراسر سال بر روی زمین ظاهر می‎شود. بعضی از قارچ‎ها الگو و ظاهر خیلی خاصی دارند. کودک خود را در کنار آن‎ها قرار دهید و یک عکس خلاقانه از او بگیرید.





:: برچسب‌ها: آتلیه کودک , عکاسی کودک , عکس کودک , آتلیه عکاسی کودک , بهترین آتلیه کودک, آتلیه کودک شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: