با بهترین اپ های ویرایش عکس همراه باشید قسمت اول
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

بیشتر عکاسان برای آن که بتوانند تصاویر خوبی به ثبت برسانند پس از تصویربرداری، آن را ویرایش کرده تا زیبایی تصویر پیشین را به حداکثر برسانند. زیرا تصاویر به شکل معمول هنری نیستند و نیاز است تا ویرایشی صورت گیرد. عکاسی کودک
علاقه‌مندان به عکاسی بشتابند! در اینجا به معرفی ۱۲ اپلیکیشن ویرایش عکس برای اندروید و iOS می‌پردازیم که دارای محیطی ساده و جذاب و در عین حال قدرتمند هستند. عکاسی نوزاد
امروزه به لطف پیشرفت‌های چشم‌گیر دستگاه‌های هوشمند، همه افراد می‌توانند با یک گوشی یا تبلت ساده، عکس‌برداری کنند. با وجود اینکه دوربین گوشی‌های هوشمند از نظر سخت‌افزاری و از بعد نرم‌افزاری پیشرفت‌های زیادی داشته‌ است، اما هنوز هم کیفیت عکس‌ها به عوامل دیگری وابستگی دارد که بسیاری از کاربران نسبت به آن بی‌اطلاع هستند.

برنامه‌های متعددی برای ویرایش تصاویر در اندروید و iOS وجود دارند که امتحان کردن همه آن‌ها، چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. مهم‌ترین فاکتوری که برای ویرایش تصاویر نیاز دارید، خلاقیت بالا در ایده‌پردازی برای ایجاد جلوه‌های تصویری منحصر به فرد است. حال اگر ابزار مناسب و صحیح را هم در اختیار داشته باشید، دیگر هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت!

در میان نرم افزارهای متعددی که به منظور ویرایش تصاویر عرضه شده‌اند، تعداد انگشت‌شماری از آنان امتحان خود را پس داده و محبوبیت بسیار بالایی را در گوگل پلی (Google Play) و اپ استور (App Store) متوجه خود ساخته‌اند. در این مطلب قصد داریم با معرفی ۱۲ اپلیکیشن ویرایش عکس، شما علاقه‌مندان به هنر عکاسی را به وجد آوریم! آیا قصد دارید که به عکس‌های خود جلوه‌ای کارتونی بدهید و یا اینکه آنان را به تصاویر کلاسیک تبدیل کنید؟ فرقی نمی‌کند؛ در این لیست، گزینه‌های متعددی وجود دارند که نیازهای شما را برآورده می‌کنند.
در ادامه می توانید به مشاهده این برنامه ها بپردازید:
Geló

قیمت: رایگان | دانلود نسخه iOS

اگر شما هم از علاقه‌مندان به بازی با فیلترهای رنگی، کار با اشکال هندسی و یا استفاده از ابزار گرادینت (Gradient) باشید، اپلیکیشن Geló می‌تواند در این زمینه‌ها برایتان مفید واقع شود. به کمک این نرم افزار، شما می‌توانید به تصاویر خود جلوه‌ای هنری بخشیده و روح تازه‌ای را در آنان بدمید.
Paper Camera

قیمت: ۲٫۴۹ دلار | دانلود نسخه iOS | دانلود نسخه اندروید

نرم افزار Paper Camera، قادر است تصاویر شما را به نقاشی‌، آثار هنری، کاریکاتور و یا طرح‌های مربوط به داستان‌های مصور تبدیل کند. به کمک این اپلیکیشن جدید، شما می‌توانید چشم‌اندازی متفاوت از تصاویر خود را با دوستان به اشتراک بگذارید. اپلیکیشن مذکور، مناسب افرادی است که به هنر، نقاشی‌های کامیک و جلوه‌های کارتونی علاقه‌مند هستند.
Clone Camera Pro

قیمت: ۱٫۹۹ دلار | دانلود نسخه iOS | دانلود نسخه اندروید

Clone Camera Pro به عنوان یک اپلیکیشن ویرایش عکس حرفه‌ای، محبوبیت خاصی را در بین علاقه‌مندان به عکاسی و ویرایش تصاویر کسب کرده است. همانطور که از نام این نرم افزار پیداست، تمامی اشیای موجود در تصاویر قابلیت کلون سازی دارند! به عنوان مثال، شما می‌توانید در کادر دوربین قرار بگیرید و تعداد ۶ تصویر مختلف را در حالات گوناگون از خود به ثبت برسانید. حال کافی‌ست اپلیکیشن Clone Camera Pro را اجرا کنید و تمامی ژست‌های مختلف خود را در یک تصویر ادغام کنید. در نتیجه این کار، شما در یک قاب عکس، ۶ مرتبه و در حالات مختلف کلون شده‌اید!

این نرم افزار، همچنین دارای قابلیت‌هایی از جمله تایمر عکس‌برداری و همچنین مجموعه‌ای از فیلترهای پیش‌فرض است که شما را در ثبت این دسته از تصاویر هنری یاری خواهند کرد. از دیگر ویژگی‌های این برنامه، می‌توان به دارای بودن راهنمای عکاسی کلون اشاره کرد.
منبع:

عکاسی





:: برچسب‌ها: عکاسی,راهنمای عکاسی,آموزش عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: