عکاسی از اجسام بی جان می تواند این سه چیز را به شما آموزش دهد- قسمت اول
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

در مقاله قبلی با ادیت حرفه‎ای در لایت‎روم دوربین  عکاسی موبایل‎ها آشنا شدیم و در این مقاله به قسمت دوم آن می‎رسیم.
 نوبتی هم باشد ، نوبت قابلیت شگفت انگیز مخصوص خانم هاست . ابزار هلینگ که به تازگی در نسخه های جدید سر و صدای زیادی به پا کرده ، در محو کردن جوش ها لک های صورت عملکرد خیره کننده ای را به نمایش گذاشته است .عکاسی کودک

برای اصلاح طبیعی تصاویر پرتره تان ، روی ابزار Healing حساب کنید .آتلیه نوزاد در غرب تهران

 

 ابزار های لایت روم موبایل
 ۵٫ ابزار white balance
 اگر سر رشته ای در عکاسی داشته باشید ، احتمالا بار ها نام بالانس سفیدی را شنیده اید و حتی با آن کار کرده اید . خوشبختانه این ابزار کلیدی در لایت روم موبایل ها نیز تعبیه شده که تصاویر بیش از حد گرم یا بیش از حد سرد را به نقطه تعادلی خود برساند .

در واقع مسئولیت تغییر دمای عکس ها به عهده ابزار وایت بالانس قرار داده شده تا در صورت لزوم ، تصویر مورد نظرتان را نزدیک به انتظار ذهنی خود کرده باشید .
 ۶٫ ابزار clarity
 لقب جادویی ترین ابزار این برنامه هم تعلق میگیرد به Clarity که توجه ویژه به حساسیت های خانم ها دارد . کافیست یک تصویر با پوست خشن و چروک را به آن تحویل دهید تا یک پوست مخملی و صاف را به شما تحویل دهد .
 ۷٫ ابزار sharpening
 یکی از فاکتور های زیبایی یک تصویر پرتره ، وضوح و شفافیت تصویر است که ابزار شارپینگ مسئولیت تزریق آن به تصویر پرتره شما را بر عهده گرفته است .
 ۸٫ ابزار کاهش نویز یا Noise Reduction
 نویز ها را که می شناسید ؛ گاهی بدون دعوت مهمان تصاویرتان می شوند و چندان به مذاقتان خوش نمی آیند . گاهی هم پس از استفاده از ابزار شارپینگ ، در گوشه و کنار تصویر دیده می شوند .برای کاهش نویز می بایست به گزینه Effects  مراجعه کنید تا با نویز ها مقابله نمایید .

از این ابزار گاهی برای ایجاد پوست صاف نیز استقاده می کنند .

 اگر میخواهید در مورد عکاسی عاری از نویز بیشتر بدانید ؛ اینجا کلیک کنید
 ۹٫ ابزار پیش فرض یا The Presets Tool
 برگه ‘Preset پیش از آنکه یک ابزار کاربردی باشد ، یک ابزار سرگرم کننده است. این برگه نسبت به نسخه های متفاوت امکانات متفاوتی را ارئه داده است .
 لایت روم موبایل ها
۱۰٫ ابزار crop
 ابزار کراپ را که می شناسید . سابقه همکاری این ابزار با ما برای یک روز و دو روز نیست و اغلب اوقات نقل محافل ویرایشی ادیتور هاست . با کمک این ابزار می توانید بخش های اضافی یا عناصر تصادفی که در تصویرتان ثبت شده را برش بزنید .
 یک ترکیب معجزه آسا از ۱۰ ابزار
 به گالری موبایلتان سری بزنید و تصاویر نیازمند ویرایش را گلچین کنید . حالا شمایید و ۱۰ ابزار قدرتمند که قرار است روی این عکس ها معجزه کنند . تجربه استفاده از این ابزار ها را با ما در میان بگذارید

منبع:

عکاسی







:: برچسب‌ها: عکاسی,راهنمای عکاسی,آموزش عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: