نگاهی اجمالی به دوربین JVC GZ-MG330
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

برای شما کاربران عزیز قصد داریم تا یکی از محصولات کمپانی جی وی سی را که یکی از  تولید کنندگان در عرصه دوربین عکاسی و فیلم برداری است را نقد و بررسی کنیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.در ابتدا باید بگوییم دوربین فیلم‌برداری JVC GZ-MG 330یک دوربین فیلمبرداری بسیار کوچک و سبک وزن است که ظاهری بسیار زیبا و منحصر به فرد نیز داراست. این دوربین زیبا تنها دوربین فیلمبرداری می باشد که در رنگهای متنوع و زیبا عرضه شده میی باشد.
این دوربین جذاب به زوم اپتیکال ۳۵ برابر و زوم دیجیتال ۸۰۰ برابر مجهز است. هارد دیسک این دوربین یک هارد ۳۰ گیگابایتی است که به کمک آن می‌توانید مدت زیادی ویدیو ضبط نمایید.دوربین فیلم‌برداری JVC GZ-MG 330 به شیار مخصوص کارت حافظه MicroSD مجهز است که شما می توانید از کارت حافظه تا ۸ گیگابایت استفاده کنید. حس‌گر آن نیز یک حس‌گر ۶/۱ اینچی CCD با ۳۴۰٫۰۰۰ پیکسل موثر امی باشد.
دوربین فیلم‌برداری JVC GZ-MG 330، یک دوربین هارددیسکی (HDD) است که تصاویر و فیلم های شما را روی هارد دیسک ۳۰ گیگابایتی ذخیره می کند. ابعاد این دوربین جالب، ۵۴*۶۸*۱۱۳ میلی متر و وزن آن، ۳۱۰ گرم است که این میزان بدون باتری محاسبه شده می باشد. حسگر JVC GZ-MG330، از نوع CCD می باشد که دقت آن، ۰٫۸ مگاپیکسل و اندازه اش، ۱٫۶ اینچ است و فیلم های شما را در قالب MPEG2 ذخیره می کند و نمایش می دهد. سرعت شاتر هم کاملاً قابل کنترل می باشد .در ادامه سعی خواهیم کرد بررسی کوتاهی بر روی این دوربین زیبا داشته باشیم.
 گفتنیست دوربین فیلمبرداری JVC GZ-MG330، کوچک ترین دوربین فیلمبرداری هارددیسکی می باشد که در بازار موجود می باشد و دارای ویژگی ها و کاربردهایی است که استفاده از آن، ساده و لذت بخش است. یکی از مشخصه های JVC GZ-MG330، نوار لغزنده یا Scroll bar است: محدوده ی مستطیلی شکل در کنار پنجره که به کاربر اجازه می دهد تا با بالا و پایین کردن آن، اطلاعات صفحه نمایش را مرور کند. نوار لغزنده ی این دوربین، در سمت چپ صفحه نمایش LCD آن قرار گرفته می باشد. تنها با بالا و پایین کردن انگشت در طول نوار لغزنده، کاربر قادر است ویدیو کلیپ ها را مرور کرده، آنها را انتخاب و به سلیقه ی خود، ویرایش نماید، یا اینکه منو را برای تنظیمات مناسب دوربین، بررسی نماید.
    بهتر است بدانید از مزایای بسیار مفید دوربین فیلمبرداری JVC GZ-MG330، این می باشد که توانایی فیلمبرداری با کیفیت خوب در شب را داراست.عکاسی نوزاد
بهتر است بدانید دوربین فیلم‌برداری JVC GZ-MG 330 مزیت سه گانه ای دارد که کار فیلمبرداری، ویرایش و بایگانی را ساده تر می کند. بایگانی فیلم ها، توسط یک Share Station DVD انجام می گیرد که با فشار دکمه ی Direct DVD روی دوربین، فیلم ها از دوربین به روی DVD رایتر یا کامپیوتر منتقل می گردد تا روی DVD ذخیره شود. سالن تولد کودک

باید خاطر نشان کنیم  دوربین فیلمبرداری JVC GZ-MG330، مجهز به لنزی با محدوده ی کانونی ۲٫۲-۷۷ میلی متر و از نوع JVCاست که لرزش گیر تصویر دیجیتال داراست و لرزش های دوربین را جبران کرده و از محوشدگی تصاویر، جلوگیری می نماید.

با فشار دکمه ی Direct Backup، دوربین فیلم‌برداری JVC GZ-MG 330، فیلم ها را از طریق کابل USB به کامپیوتر منتقل می کند تا حافظه ی دوربین خالی گردد.
ر ادامه باید بگوییم  زوم اپتیکال این دوربین جذاب   ۳۵ برابر و زوم دیجیتال آن، ۸۰۰ برابر است.متاسفانه، این دوربین مجهز به فوکوس دستی نمی باشد که این ویژگی دوربین برای عکاس های حرفه ای که عاشق تنظیمات دستی هستند، بسیار مهم می باشد. فوکوس دوربین فیلم‌برداری JVC GZ-MG 330، فقط از نوع خودکار است.
باید اضافه کنیم صفحه نمایش دوربین فیلمبرداری JVC GZ-MG330، از نوع TFT و در اندازه ی ۲٫۷ اینچ با تعداد ۱۲۳۰۰۰ پیکسل و از نوع استاندارد می باشد.
همچنین  دوربین فیلم‌برداری JVC GZ-MG 330 مجهز به تنظیمات از پیش تعیین شده ای مانند تنظیم سفیدی در حالت های مختلف، حالت های تصویربرداری از پیش تنظیم شده، مانند ساحل، نور شمع، طلوع و غروب آفتاب، آتش بازی، منظره، ورزش و …می باشد.
شایان ذکر است،دوربین فیلم‌برداری JVC GZ-MG 330  در رنگ های قرمز، مشکی و نقره ای، عرضه می شود .
میتوانیم از سایر تجهیزات دوربین فیلم‌برداری JVC GZ-MG 330  به خروجی USB، خروجی تلویزیون، میکروفون، بلندگو، کارت حافظه ی Micro SDو باتری یون لیتیوم استاندارد اشاره کنیم.و در پایان باید بگوییم که تنها تفاوت این مدل دوربین با مدل MG335 عدم تجهیز دوربین به پایه اتصال به کامپیوتر یا Docking Station می باشد.
ویژگیهای دوربین فیلم‌برداری JVC GZ-MG 330
از ویژگی های مهم و بارز دوربین فیلم‌برداری JVC GZ-MG 330 می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
• ۱-ابعاد: ۷۶*۶۸*۱۱۳ میلی متر
• ۲-وزن: ۳۱۰ گرم، بدون باتری
• ۳-صفحه نمایش TFT به اندازه ی ۲٫۷ اینچ و تعداد ۱۲۳۰۰۰ پیکسل
•۴ -زوم اپتیکال ۳۵ برابر و زوم دیجیتال ۸۰۰ برابر
•۵-لرزش گیر تصویر دیجیتال
•۶ -باتری یون لیتیوم استاندارد
• ۷-مجهز به کنترل از راه دور
• ۸-ذخیره سازی فیلم در قالب MPEG2
• ۹-مجهز به خروجی کامپیوتر و تلویزیون
• ۱۰-دوربین مجهز به فوکوس خودکار
منبع:

عکاسی





:: برچسب‌ها: عکاسی,راهنمای عکاسی,آموزش عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: