معرفی و بررسی دوربین فیلمبرداری Aiptek AHD H23
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

برای شما کاربران عزیز قصد داریم تا یکی از محصولات کمپانی Aiptek را که یکی از تولید کنندگان در عرصه دوربین عکاسی و فیلم برداری است را نقد و بررسی کنیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.
در ابتدا باید بگوییم دوربین فیلم‌برداری Aiptek AHD23 دوربینی است که علاوه بر قیمت پایین، از امکانات و ویژگی‌های بسیار خوبی بهره برده می باشد که دوربین‌های هم رده از نظر قیمتی در برندهای دیگر به پای آن نمی‌رسند. نخستین این ویژگی ها قابلیت فیلم برداری Full HD است که سبب شده دوربین فیلم‌برداری Aiptek AHD23 به دوربینی کاملا مفید برای استفاده‌های حرفه‌ای تبدیل گردد. عکاسی بارداری در آتلیه بارداری
زیبایی طراحی اما..

هرچند که این دوربین زیبا کیفیت بسیار بالایی را در فیلم برداری ارائه می‌دهد، ولی اصولا برای افراد غیر حرفه‌ای و استفاده‌های خانگی ساخته شده است. بدین ترتیب که بیشتر عملکردهای آن به صورت اتوماتیک صورت می‌گیرد. کافی است که دوربین را بر روی مود اتوماتیک قرار دهید و سپس کار فیلم برداری را شروع کنید تا این کار بیش از هر زمان دیگری برای شما لذت بخش به نظر آید.در ادامه سعی خواهیم کرد بررسی کوتاهی بر روی این دوربین زیبا داشته باشیم.

 قابل ذکر است دوربین فیلم‌برداری Aiptek AHD23  علاوه بر توانایی ضبط ویدیویی با کیفیت بالا، این دوربین مجهز به لنز با توانایی زوم ۲۳ برابر می‌باشد. البته در برابر قدرت زوم بعضی دیگر از دوربین‌های فیلم برداری کمتر است ولی به هر ترتیب همین مقدار هم به نظر بسیار زیاد و بیشتر اوقات فراتر از حد نیاز می‌آید.
علاوه بر این ها، دوربین فیلم‌برداری Aiptek AHD23  قابلیت عکاسی با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل را نیز داراست که این امر فوق العاده می باشد این موضوع به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید از دوربین فیلم‌برداری Aiptek AHD23  علاوه بر فیلم برداری به عنوان یک دوربین عکاسی هم استفاده نمایید. لرزش گیر تصویر این دوربین از نوع الکترونیکی می‌باشد تا بتوانید اطمینان حال نمایید که لرزش دست شما اثر کمتری در عکسی که می‌گیرید داشته باشد.
    در ادامه باید بگوییم دوربین فیلم‌برداری Aiptek AHD23 مجهز به نمایشگر ۳ اینچی با رزولوشن ۹۶۰X240 پیکسل می‌باشد که البته هرچند که نمایشگری با سایز نسبتا بزرگ و استاندارد به حساب می‌آیند ولی رزولوشن خیلی بالایی ندارد. این دوربین جالب خروجی HDMI نیز دارد تا قادر باشید بوسیله‌ی آن دوربین را به تلوزیون دیجیتال متصل کنید. فیلم‌ها و عکس هایی که ثبت می کنید و بر روی کارت حافظه‌ی SD/SDHC/SDXC ذخیره می‌گردند و هیچ گونه حافظه‌ی داخلی برای آن وجود ندارد.
به هر ترتیب در پایان باید بگوییم ،دوربین فیلم‌برداری Aiptek AHD23 علی رغم قیمت مناسبی که دارد، امکانات بسیار خوبی را ارائه می‌دهد.علی الخصوص این امکانات خوب را می‌توانیم در کیفیت و رزولوشن فیلم برداری مشاهده کنیم. البته دوربین فیلم‌برداری Aiptek AHD23 از نظر جثه هم دوربین کوچک و سبکی می باشد.
منبع:

عکاسی





:: برچسب‌ها: عکاسی,راهنمای عکاسی,آموزش عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: