نگاهی گذرا به دوربین فیلمبرداری Sony HDR-PJ600
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

قبل از هرچیز باید بگوییم که دوربین فیلمبرداری PJ600 سونی از آن دوربین های مجهز به پروژکتور داخلی است. پیش از این معمولا پروژکتور داخلی این دوربین ها کیفیت خوبی نداشتند و معمولا ناچار بودید نور اتاق را تا حد خیلی زیادی کاهش می دادید تا می توانستید تصویری واضح را مشاهده کنید.
ولی دوربین فیلمبرداری PJ600 یک دوربین فیلم برداری کاملا پیشرفته است که علاوه بر پروژکتور خیلی خوب کیفیت فیلم برداری بالایی را نیز ارائه می کند. PJ600 توانایی فیلم برداری Full HD را دارد و با توجه به بهره گیری از سنسور تصویر نسبتا بزرگ ۱/۴ اینچی می تواند عکس هایی با رزولوشن ۲۴ مگاپیکسل را نیز تولید کند در این پست از سایت عکاسی برای شما کاربران عزیز قصد داریم تا این محصول کمپانی سونی را که یکی از بزرگترین تولید کنندگان در عرصه دوربین عکاسی و فیلم برداری است  نقد و بررسی کنیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.
در ابتدا باید بگوییم دوربین فیلم‌برداری سونی مدل  HDR-PJ600  از آن دوربین های مجهز به پروژکتور داخلی است. در گذشته معمولا پروژکتور داخلی این دوربین ها کیفیت بالایی نداشتند و معمولا باید نور اتاق را تا حد خیلی زیادی کاهش می دادید تا می توانستید تصویری واضح را مشاهده نمایید. ولی دوربین فیلم‌برداری سونی مدل  HDR-PJ600  یک دوربین فیلم برداری کاملا پیشرفته می باشد که علاوه بر پروژکتور بسیار خوب کیفیت فیلم برداری بالایی را نیز ارائه می نماید.
همچنین دوربین فیلم‌برداری سونی مدل  HDR-PJ600 قابلیت فیلم برداری Full HD را دارد و با توجه به بهره گیری از سنسور تصویر نسبتا بزرگ ۱/۴ اینچی می تواند عکس هایی با رزولوشن ۲۴ مگاپیکسل را نیز تولید نماید که این فوق العاده است. صدا نیز با کیفیت بسیار بالای دالبی دیجیتال ۵٫۱ کاناله ضبط می گردد. تصاویر نیز همانطور که گفتیم قابلیت ذخیره شدند بر روی هارد دیسک داخلی ۲۲۰ گیگابایتی را دارند.در ادامه سعی خواهیم کرد بررسی کوتاهی بر روی این دوربین زیبا داشته باشیم.سالن تولد کودک آتلیه نوزاد

شایان ذکر است شرکت سونی بر روی دوربین فیلم‌برداری سونی مدل  HDR-PJ600   از بهترین برند لنزهای خود یعنی لنز سری G استفاده کرده است. این لنز از نظر اپتیکی کیفیت خیلی بالایی دارد و علاوه بر توانایی زوم ۱۲ برابر اپتیکال دارای لرزش گیر تصویر اپتیکال Steady Shot نیز هست. کمینه ی نسبت کانونی ارائه شده توسط آن نیز f/1.8-3.4 می باشد که این دوربین جالب را برای فیلم برداری در شرایط نوری ضعیف ایده آل می نماید. این دوربین زیبا از فن آوری iAuto در فیلم برداری اتوماتیک بهره می برد که همان اتوماتیک هوشمند است و سبب می شود که این دوربین جذاب به صورت خودکار بتواند نوع صحنه را تشخیص دهد و نوردهی و دیگر تنظیمات را متناسب با آن قرار دهد.

در محموع باید بگوییم دوربین فیلم‌برداری سونی مدل  HDR-PJ600  یکی از بهترین دوربین های مجهز به پروژکتوری می باشد که تا به حال مشاهده کرده ایم.
منبع:

عکاسی





:: برچسب‌ها: عکاسی,راهنمای عکاسی,آموزش عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: