نگاهی به دوربین فیلمبرداری Panasonic NV-GS330
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

برای شما کاربران عزیز قصد داریم تا یکی از محصولات کمپانی پاناسونیک را که یکی از بزرگترین تولید کنندگان در عرصه دوربین عکس برداری و فیلم برداری است را نقد و بررسی کنیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.
عکاسی کودک در آتلیه نوزاد
اگر بخواهیم خلاصه بگوییم باید بگوییم که پدوربین فیلمبرداری  Panasonic NV-GS330 دوربین فیلم‌برداری دیگری ست که با استاندارد miniDV کار می‌کند. این دوربین از جمله مدل‌هایی است که به سه عدد CCD با اندازه‌ی ۶/۱ اینچی ۸۰۰ کیلوپیکسلی مجهز می‌باشد. زوم اپتیکال ۱۰ برابر، لرزش‌گیر کارآمد و صفحه نمایش ۲٫۷ اینچی از مشخصه‌های بارزی ست که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد. در زیر بیشتر درباره این دوربین توضیح میدهیم.

ابتدا باید بگوییم دوربین فیلم‌برداری پاناسونیک مدل NV-GS330 دوربین فیلم‌برداری دیگری ست که با استاندارد miniDV کار می‌کند. این دوربین زیا از جمله مدل‌هایی است که به سه عدد CCD با اندازه‌ی ۶/۱ اینچی ۸۰۰ کیلوپیکسلی مجهز می‌باشد. تجهیز NV-GS330 به CCDهای سه گانه کیفیت تصاویر شما را تضمین کرده، تا حدود ۳۰ درصد از میزان نویز تصویر کم می‌کند.در ادامه سعی خواهیم کرد بررسی کوتاهی بر روی این دوربین زیبا داشته باشیم.

از مشخصه‌های دوربین فیلم‌برداری پاناسونیک مدل NV-GS330 می‌توانیم به لرزش‌گیر اپتیکال اشاره کنیم که عمل‌کرد خوبی دارد. این لرزش‌گیر با جبران اثرات ناشی از لرزش دست یا دوربین از محو شدگی تصاویر شما جلوگیری کرده، در حفظ کیفیت تصویر موثر می باشد.
باید بگوییم تراز سفیدی برای حالت‌های اتوماتیک، فضای بسته، فضای باز؛ فاصله سنجی نقطه‌ای؛ سرعت شاتر برابر با ۸۰۰۰/۱- ۵۰/۱ ثانیه برای فیلم و ۵۰۰/۱ – ۲۵/۱ ثانیه برای عکس؛ مشخصه‌ی جبران نور روز در هر دو حالت دستی و اتوماتیک؛ مودهای عکاسی از پیش‌تنظیم شده‌ی ورزشی، پرتره، نور کم و برف از دیگر قابلیت‌های دوربین فیلم‌برداری پاناسونیک مدل NV-GS330 به شمار می‌روند.

گفتنیست زوم اپتیکال دوربین فیلم‌برداری پاناسونیک مدل NV-GS330 یک زوم ۱۰ برابر می باشد. صفحه نمایش این دوربین نیز ۲٫۷ اینچ اندازه دارد و کیفیت نمایشی خوبی را ارایه می‌کند. لنز به کار رفته در NV-GS330 یک لنز Leica Decomer است که رنگ‌ها و جزییات خوبی را برای تصاویر شما به همراه دارد.
در مورد ساخت و شکل ظاهری دوربین فیلم‌برداری پاناسونیک مدل NV-GS330 نیز باید بگوییم که روی طراحی این دوربین عالی تا اندازه‌ای ضعیف عمل شده. عرض بدنه‌ی ان کمی پهن‌تر از حد انتظار است. به همین خاطر، خیلی راحت در دست شما جا نمی‌گیرد، طوری که اگر چند دقیقه آن را نگه دارید کمی خسته خواهید شد.
قابلیت های اصلی دوربین فیلمبرداری  Panasonic NV-GS330

از ویژگی های مهم و بارز دوربین فیلم‌برداری پاناسونیک مدل NV-GS330 می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

•۱-دارای  زوم اپتیکال ۱۰ برابر
• ۲-دارای زوم دیجیتال ۱۰- ۷۰۰ برابر
•۳-دارای  لرزش‌گیر اپتیکال تصویر
• ۴-کیفیت عکس‌های ۳٫۱ مگاپیکسلی (۴:۳) با رزولوشن ۱۵۱۲×۲۰۴۸ پیکسلی و ۲:۴ پیکسلی (۱۶:۹) با رزولوشن ۱۱۵۲×۲۰۴۸ پیکسلی
•۵- دارای کابل A/V
• ۶-دارای وزن: ۴۵۰ گرم

منبع:

عکاسی





:: برچسب‌ها: عکاسی,راهنمای عکاسی,آموزش عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: