نقد و بررسی دوربین فیلمبرداری کانن Canon Legria HF R306
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

برای شما کاربران عزیز قصد داریم تا یکی از محصولات کمپانی کانن را که یکی از بزرگترین تولید کنندگان در عرصه دوربین عکاسی و فیلم برداری است را نقد و بررسی کنیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد. سالن تولد کودک
ابتدا باید بگوییم دوربین فیلم‌برداری کانن مدل Legria HF R306 دارای امکانات زیادی است که در فیلم برداری های معمولی می توانید از آن استفاده کنید. از آن جمله می توان به Story Creator اشاره کرد که با استفاده از الگوهای از پیش طراحی شده با استفاده از فیلم هایی که بت می کنیدد استان های فیلمی برای شما می سازد.عکاسی نوزاد

    اگر بعلاقه مند جدی فیلمبرداری باشید مطمئنا کیفیت فیلم هایی که می گیرید هم برای شما اهمیت زیادی خواهد داشت. دوربین فیلم‌برداری کانن مدل Legria HF R306 در شرایط نوری خوب می تواند فیلم های کاملا با کیفیتی را برای شما تولید نماید. تا حدود ۵ متری دوربین جزئیات سوژه های بافت دار به خوبی ثبت می شود ولی می توانیم بگوییم که از ۱۵ متری تقریبا دیگر کیفیت تفکیک جزئیات به حداقل می رسد.

هرچند که کیفیت تصایور برای دوربینی در این سطح قیمتی خوب است ولی مقدار نسبتا زیادی نویز در شرایط نوری ضعیف تر در فیلم ها مشاهده می گردد.در ادامه سعی خواهیم کرد بررسی کوتاهی بر روی این دوربین زیبا داشته باشیم.

گفتنیست در جلوی سنسور تصویر دوربین فیلم‌برداری کانن مدل Legria HF R306 ، لنز با قابلیت زوم ۳۲ برابر قرار دارد که وقتی تا نصف این مقدار عمل زوم را انجام می دهید کیفیت خوب می باشد با این حال وقتی از همه ی مقدار زوم استفاده می کنید تا مقدار زیادی از شارپنس عکس ها کاسته می شود.

یک قابلیت دیگر اینکه با استفاده از intelligent Zoom یا زوم هوشمند قادر هستید این مقدار را به ۵۱ برابر و سپس با زوم دیجیتال به ۱۰۲۰ برابر افزایش دهید. این دوربین از دو سیستم لرزش گیر تصویر بهره می برد. یکی از آن ها Dynamic IS و دیگری Hybrid IS می باشد. اولی برای لرزش گیری در هنگامی است که برای نمونه شما در حال راه رفتن می باشید و دومی نیز برای لرزش گیری تصویر در هنگام زوم کردن می باشد. البته می توانید هر دوی آن ها را به صورت فعال همزمان داشته باشید.
    قابل ذکر است دوربین فیلم‌برداری کانن مدل Legria HF R306 مجهز به نمایشگر ۳ اینچی لمسی می باشد که البته کیفیت دید از زوایای خیلی خوبی ندارد. همچنین درون آن ۸۰۲٫۱۱n Wi-Fi قرار دارد که در باند ۲٫۴ گیگاهرتز کار می کند. اگر در ۵ گیگاهرتز کار می کرد برای ویدیوهای HD بهتر بود. هرچند که انتقال فیلم ها به صورت وایرلس کار جالبی می باشد اما در تستی که ما انجام دادیم، یک ویدیوی ۱ دقیقه ای با رزولوشن کامل حدود ۳ دقیقه و نیم زمان برای انتقال نیاز داشت.
این در حالی می باشد که همین کار را با کابل USB در ۵۵ ثانیه انجام می دهیم. اما به نظر ما مزیت برتر Wi-Fi این است که شما می توانید ویدیوها را مستقیما از طریق دوربین بر روی تلوزیون های هوشمند مشاهده نمایید.

رویهم رفته باید بگوییم که دوربین فیلم‌برداری کانن مدل Legria HF R306 در کیفیت فیلم ها و لرزش گیری تصویر بهترین دوربین فیلم برداری نمی باشد که تا به حال مشاهده کرده ایم ولی همین ها بعلاوه ی ویژگی های مختلف دیگری که این دوربین زیبا دارد بسیار خوب می باشد. باتری استانداردی که بر روی دوربین فیلم‌برداری کانن مدل Legria HF R306 دارد نیز می تواند برای کمتر از ۱ ساعت عمل شارژدهی را انجام نماید.

مشخصات اصلی  کانن Legria HF R306

    مشخصات کلی کانن Legria HF R306:  – ذخیره سازی بر روی کارت‌های حافظه SD, SDXC, SDHC تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت
    مشخصات حسگر کانن Legria HF R306:  و تصویر حسگر CMOS با دقت ۳٫۲۸ مگاپیکسل
    فیلمبرداری کانن Legria HF R306:  کیفیت Full HD با فرمت AVCHD, MP4
    لنز کانن Legria HF R306:  کانن ۲٫۸ تا ۸۹٫۶ میلیمتر- بزرگنمایی اپتیکال ۳۲ برابر- لرزشگیر تصویر اپتیکال (Optical Image Stabiliser)
    صفحه نمایش کانن Legria HF R306:  صفحه نمایش ۳٫۰ اینچ۲۳۰,۰۰۰ پیکسل
    ورودی و خروجی های کانن Legria HF R306:  – خروجی HDMI – خروجی USB – خروجی تلویزیون
    سایر قابلیت های کانن Legria HF R306:   لوکس- پشتیبانی از کارت حافظه کارت حافظه – حافظه داخلی ندارد – میکروفون داخلی

منبع:

عکاسی





:: برچسب‌ها: عکاسی,راهنمای عکاسی,آموزش عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: