نقد و بررسی سامسونگ Samsung SMX-F70
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

برای شما کاربران عزیز قصد داریم تا یکی از محصولات کمپانی سامسونگ را که یکی از بزرگترین تولید کنندگان در عرصه دوربین عکاسی و فیلم برداری است را نقد و بررسی کنیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.
سامسونگ Samsung SMX-F70 که به سنسور CMOS مجهز است استاندارد جدیدی را برای ضبط ویدیو برای علاقه مندان ارائه نموده است. سنسور سامسونگ Samsung SMX-F70 قادر به تولید رنگ‌های بسیار زنده و زیباییست که توسط سنسور های CCD معمولی امکان‌پذیر نمی‌باشد. دوربین F70 سامسونگ توانایی ضبط تصاویر با دقت ۱۲۸۰×۷۲۰ را با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه دارد.
ابتدا باید بگوییم از این به بعد با دوربین فیلم‌برداری سامسونگ مدل SMX-F70 سامسونگ خاطرات شما رنگین‌تر از همیشه ثبت خواهند شد. این دوربین زیبا که به سنسور CMOS مجهز می باشد استاندارد جدیدی را برای ضبط ویدیو ارائه نموده است. سنسور ا دوربین فیلم‌برداری سامسونگ مدل SMX-F70  قادر به تولید رنگ‌های بسیار زنده و زیبایی است که توسط سنسور های CCD معمولی امکان‌پذیر نمی‌باشد.
دوربین فیلم‌برداری سامسونگ مدل SMX-F70 قابلیت ضبط تصاویر با دقت ۱۲۸۰×۷۲۰ را با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه داراست. همچنین این دوربین جذاب قادر است  تصاویر را حداکثر با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه ذخیره کند. استفاده از یک لنز قدرتمند و با کیفیت قابلیت بزرگنمایی اپتیکال ۵۲ برابر را در حالت HD و بزرگنمایی هوشمند را تا ۶۵ برابر را برای این دوربین عالی به ارمغان آورده و استفاده از این توانایی در کنار به کار گیری بزرگنمایی دیجیتال تا ۱۳۰ برابر تقریبا هیچ جا از دید شما دور نخواهد بود.

در ادامه سعی خواهیم کرد بررسی کوتاهی بر روی این دوربین زیبا داشته باشیم.
باید بگوییم  دوربین فیلم‌برداری سامسونگ مدل SMX-F70 توانا است با استفاده از فیلتر های سنسور CMOS پیشرفته خود تفاوت را میان رنگ‌های قرمز، سبز و آبی تشخیص دهد، درست همانند چشمان شما. این دوربین کارآمد با به کار گیری این توانایی قادر به تولید تصاویری طبیعی با رنگ‌هایی دقیق است. ویدیوهایی که عاری از هر گونه انکسار نوری می باشند، شما با این دوربین فوق العاده حتی قادر خواهید بود بدون اینکه مشکلی داشته باشید از لوستر های کریستالی نیز فیلم بگیرید.
برگزاری مراسم جشن تولد
شایان ذکر است کارگردان‌های فیلم‌های هالیوودی عادت دارند تا حالات خاص را از طریق موسیقی در فیلم‌های خود به بیننده القا نمایند، حال این امکان برای شما فراهم شده تا بتوانید با استفاده از قابلیتSmart BGM  از موسیقی‌هایی که از قبل بر روی دوربین فیلم‌برداری سامسونگ مدل SMX-F70 ضبط شده در ویدیو های خود استفاده کنید. این فناوری به صورت هوشمند در دیالوگ‌ها صدای موسیقی را کاهش می‌دهد تا صدای اشخاص به خوبی قابل شنیدن باشند.
همچنین دیگر لازم نیست نگران ضبط دقایق اضافه بازی فوتبال بچه ها باشید، شما می‌توانید به ضبط خود ادامه دهید و تنها زمانی که توپ به بیرون می‌رود یا بازی قطع می‌شود دکمه توقف را فشار دهید و با فشار مجدد این دکمه عملیات ضبط در ادامه همان فایل ویدیویی شروع می‌گردد، بدون آنکه فایل جدیدی ایجاد گردد.
همچنین شما با استفاده از دوربین فیلم‌برداری سامسونگ مدل SMX-F70سامسونگ دیگر لازم نمی باشد هنگام فیلم‌برداری نگران شرایط نوری متغییر باشید چرا که زیرا سیستم‌های خودکار و هوشمند این دوربین تمامی تنظیمات لازم را برای شما انجام می‌دهند و بهترین مد عکاسی را از بین هفت حالت از پیش تعریف شده این دوربین برای شما انتخاب می‌نمایند. عکاسی کودک

روی هم رفته باید بگوییم همان طور که می‌دانید یکی از عواملی که فیلم‌برداری را دشوار می‌سازد وجود تکان و لرزش در دوربین می باشد. اما خوشبختانه دوربین فیلم‌برداری سامسونگ مدل SMX-F70 با به‌کارگیری سیستم پیشرفته لرزش گیر دقیق کامپیوتری این مشکل را نیز مرتفع ساخته تا تجربه یک فیلم‌برداری بدون نقص را برای شما رقم زند. و در آخر اینکه دوربین فیلم‌برداری سامسونگ مدل SMX-F70 قادر به ثبت عکس‌های با کیفیت دیجیتالی با دقت ۱٫۹ مگاپیکسل می باشد.
مشخصات اصلی سامسونگ SMX-F70
    مشخصات کلی سامسونگ SMX-F70:  – ذخیره سازی بر روی بر روی کارت حافظه ی SD
    مشخصات حسگر سامسونگ SMX-F70:  تصویر حسگر CMOS با دقت ۵ مگاپیکسل
    فیلمبرداری سامسونگ SMX-F70:  کیفیت HD با فرمت H.264
    لنز سامسونگ SMX-F70:  لنز Schneider Kreuznach 35.3-2298 میلیمتر- بزرگنمایی اپتیکال ۵۲ برابر- لرزشگیر تصویر لرزشگیر Hyper Digital
    صفحه نمایش سامسونگ SMX-F70:  صفحه نمایش ۲٫۷ اینچ۲۳۰,۰۰۰ پیکسل
    ورودی و خروجی های سامسونگ SMX-F70:  – خروجی USB – خروجی تلویزیون
    سایر قابلیت های سامسونگ SMX-F70:   لوکس- پشتیبانی از کارت حافظه کارت حافظه – میکروفون داخلی – بلندگوی داخلی
منبع:

عکاسی





:: برچسب‌ها: عکاسی,راهنمای عکاسی,آموزش عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: