ویژگی‌های آتلیه مناسب
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

در این مورد به‌خصوص دقت زیادی به خرج دهید. مراسم شما حتی اگر به بهترین نحو ممکن برگزار شود، فقط یک‌شب است و تنها چیزی که برایتان باقی می‌ماند فیلم‌ها و عکس‌هایتان است که یادآور خاطرات شیرین آن روز هست. پس در انتخاب خود دقت لازم را انجام دهید و اجازه ندهید مشاهده آن فیلم و عکس کودک به دلیل باب طبع نبودنتان به‌جای ایجاد لحظات لذت‌بخش آزارتان دهد.
_ ملاک‌های انتخاب آتلیه بارداری برای فیلم و عکس:

برای خود انتظارات و بودجه‌تان را مشخص کنید. توجه به چند نکته کمک بسیاری می‌تواند به شما کند. سعی کنید آتلیه‌ کودک را برگزینید که ازلحاظ مکانی فاصله زیادی با آرایشگاه و یا حداقل تالار مراسمتان نداشته باشد. مطمئن شوید در استودیو مکانی را برای پارک ماشین عروس در نظر گرفته باشند. نمونه کارها را به‌طور دقیق مشاهده فرمایید و سنخیت آن‌ها را با آنچه در نظرتان هست بسنجید. از داشتن جواز کسب و «عضویت اتحادیه عکاسی  آن‌ها مطمئن شوید زیرا شما خصوصی‌ترین عکس‌ها و فیلم‌هایتان را به آن‌ها می‌سپارید پس از محفوظ بودن آن‌ها اطمینان یابید. مورد دیگر قرارداد کتبی هست. آتلیه عروس معتبر حتماً با شما قرارداد کتبی می‌بندد.
_ چه‌کارهایی در هنگام برگزیدن آتلیه موردنظر انجام بدهیم؟

راجع به بودجه و مواردی که کم‌وزیاد می‌شوند و هزینه‌های آن‌ها به گفتگو بپردازید. قرارداد را مطالعه فرمایید و دقت کنید که تمامی موارد ذکرشده در قرارداد نوشته‌شده باشد. هم‌چنین یک نسخه از آن را نزد خود نگه‌دارید. در انتخاب آتلیه موردنظر صرفاً به نمونه کارهایی که می‌بینید بسنده نکنید. چیزی که بسیار حائز اهمیت است و کمتر زوج‌هایی به آن اهمیت می‌دهند، خود افراد کادر پشتیبانی و اجرایی آن آتلیه عروس می‌باشند. استرس داشتن شما در روز عروسی بسیار طبیعی هست و به خاطر داشته باشید تنها افرادی که از ابتدا تا انتهای مراسم با شما همراه هستند تیم آتلیه و فیلم‌برداران می‌باشند. کسانی را برگزینید که می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. این افراد می‌توانند علاوه بر این‌که با وقت‌شناسی خودکارهایتان را به بهترین نحو و سروقت انجام دهند و استرسی به شما وارد نکنند، آرامش‌بخش دل‌هایتان نیز باشند.
انتخاب آتلیه یکی از پراهمیت‌ترین موارد هست. در انتخاب آن بیش از سایر موارد حساسیت به خرج دهید. زمان مناسبی را صرف دیدن نمونه کارها به‌طور کامل کنید و در خصوص تمامی مواردی که به ذهنتان می‌رسد و ما نیز به آن اشاره کردیم به صحبت با آن‌ها بپردازید. سبک‌کاری و هم‌چنین روش انجام کارهایشان موردبررسی قرار دهید.

منبع:

گوگل

 





:: برچسب‌ها: عکاسی,عکس,آتلیه عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: