نقد و بررسی دوربین Canon Powershot SX170
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

در این پست میخواهیم یکی دیگر از محصولات کانن را معرفی و بررسی کنیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد. دوربین عکاسسی زیبای کانن SX170 IS نیز دوربین کامپکت و سوپر زوم دیگریست که کاملا قیمت مناسبی دارد و به جهت کاربری ساده و کارایی بالایش مناسب مصارف خانگی و کاربران enthusiasts می باشد. لنز بکار رفته در این دوربین واید ۲۸ میلیمتری ایست و برای عکاسی از چشم انداز و منظره است و با لنز زوم ۱۶ برابری آن هم میتوانید به سوژه خود نزدیک شوید و از فواصل دورتر عکاسی کنید.  همچنین قابلیت فیلم‌برداری HD با کیفیت ۷۲۰p از دیگر قابلیت‌های این دوربین است. لنز این دوربین ×۱۶ زوم اپتیکال داشته، در سرواید فاصله‌ی کانونی معادل ۲۸میلی‌متر در قطع فول‌فریم دارد.
عکاسی بارداری در آتلیه بارداری
میتوان گفت دوربین دیجیتال کانن SX170 IS برادر کوچکتر SX510 HS محسوب میشود که همزمان با یکدیگر عرضه شده اند. SX170 IS که به سیستم لرزش گیر نوری نیز مجهز است. با به‌کارگیری یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی CCD با اندازه ۱/۲٫۳ اینچ می‌تواند تصاویر مطلوبی را برای کاربران فراهم نماید.
مشخصات دوربین عکاسی کانن پاورشات SX170 IS

    تاریخ معرفی به بازار: Aug 22, 2013
    اندازه سنسور : (۶٫۱۷ x 4.55 میلی متر)
    پیکسل های موثر : ۱۶ مگاپیکسل
    محدوده لنز : ۲۸–۴۴۸ میلی متر
    نوع سنسور : CCD
    قیمت جهانی: دلار۱۷۹٫۹۹
    بازترین دیافراگم : F3.5–۵٫۹

باید اقرار کنیم که بدنه‌ی ساده و خوش‌دست، کارکرد سریع و کیفیت تصویر این دوربین، آن‌را گزینه‌ای عالی برای سفرها، جمع‌های خانوادگی و میهمانی‌ها می‌کند. همچنین به‌کارگیری یک لنز با گستره فاصله کانونی ۲۸ تا ۴۴۸ میلی متر و توانایی بزرگنمایی ۱۶ برابری این لنز می‌تواند عکاسی از سوژه های دور را نیز برای عکاس این دوربین مقدور نماید. کمینه نسبت کانونی این لنز از F/3.9 در ۲۸ میلی متر آغاز شده و در ۴۴۸ میلی متری با F/5.9 پایان می‌پذیرد.

در پشت این دوربین نیز یک صفحه نمایش LCD سه اینچی با دقت ۲۳۰ هزار نقطه و نسبت تصویر ۴:۳ حداقل نیاز شما را برای دیدن تصاویر ثبت شده و همچنین به‌کارگیری به عنوان منظره یاب در هنگام عکاسی مرتفع می‌سازد. استفاده از یک باتری لیتیومی علاوه بر کوچک‌تر شدن بدنه این دوربین باعث شده تا کاربران از خرید باتری و شارژر سایز قلمی نیز بی نیاز شوند و هزینه های ثانویه کمتری برای کاربران به همراه داشته باشد.

اگر علاقه مند به فیلمبرداری هستید باید بگوییم که Canon Powershot SX170 که توانایی ضبط تصاویر ویدیویی را با دقت HD دارد علاوه بر آن می‌تواند ویدیو های خود را با دقت VGA نیز ذخیره نماید. حداکثر سرعت فیلم‌برداری این دوربین با هر دو رزولوشن ذکر شده ۳۰ فریم بر ثانیه می‌باشد. فرمت به کار گرفته شده نیز H264 یا MPEG-4 بوده و صدا نیز با استفاده از دو میکروفون تعبیه شده در بدنه این دوربین به صورت استریو ضبط می‌شود.

همچنین با داشتن سیستم Wi-Fi داخلی، شما برای اشتراک‌گذاری آسان در شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی آماده هستید.  توانایی عکاسی با کیفیت خوب و فیلم برداری HD در کنار به‌کارگیری یک صفحه نمایش LCD با اندازه ۳ اینچی و قیمتی مناسب، این دوربین را به گزینه ای مناسب برای کسانی که به دنبال خرید دوربینی با توانایی‌هایی فراتر از دوربین گوشی موبایل خود هستند بدل ساخته است.

منبع:

عکاسی





:: برچسب‌ها: عکاسی,راهنمای عکاسی,آموزش عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: