دوربین Canon Ixus 132 IS قیمتی مناسب با امکانات خوب
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

در این پست میخواهیم یکی دیگر از محصولات کانن را معرفی و بررسی کنیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد. این دوربین کوچک و باریک به‌راحتی در جیب جا می‌شود. با ابعاد مناسب کیفیت تصاویر قابل قبولی دارد. دوربین عکاسی کانن ایکسوس ۱۳۲ IS نام دوربین کامپکت دیگری از سری دوربین های سطح متوسط سال ۲۰۱۳ این شرکت است که در قلب آن سنسور تصویر CCD قرار گرفته است. بیشتر درباره این دوربین صحبت خواهیم کرد. با ما باشید.
عکاسی بارداری در آتلیه بارداری
دوربین ایکسوس ۱۳۲ شرکت کانن که نسخه‌ی ساخته شده برای بازار امریکای آن که با نام ELPH 115 IS نیز شناخته می‌شود، در واقع یک دوربین دوست داشتنی جمع و جور است که دارای کلیه قابلیت‌های اولیه یک دوربین عکاسی است.

Canon Ixus 132 IS از یک سنسور تصویر ۱۶ مگاپیکسلی از نوع CCD با ابعاد ۱/۲٫۳ اینچ بهره می‌برد. این تغییر خوب در حالیست که در مدل های سری ایکسوس سال پیش شاهد دوربینی با سنسور CCD نبودیم و همه ی آن ها از CMOS بهره می بردند. به کار گیری یک لنز با دامنه فاصله کانونی ۲۸ تا ۲۲۴ میلی متر و توانایی بزرگنمایی اپتیکال ۸ برابری در کنار استفاده از پردازش گر تصویر DIGIC 5 این دوربین را به یک گزینه بسیار انعطاف پذیر بدل ساخته است. این دوربین که قابلیت ضبط تصاویر ویدیویی را با فرمت HD دارد، از یک نمایشگر ۳ اینچی با دقت ۴۶۱ هزار نقطه استفاده می‌کند. با توجه له لنزی که در این دوربین قراردارد این دوربین می‌تواند برای عکاسی و فیلم‌برداری از سوژه‌های دور یا نزدیک، مناظر، عکس‌های دسته‌جمعی و موارد دیگر استفاده شود.

مشخصات دوربین عکاسی کانن Canon Ixus 132 IS

    تاریخ معرفی به بازار: Jan 29, 2013
    اندازه سنسور : (۶٫۱۷ x 4.55 میلی متر)
    پیکسل های موثر : ۱۶ مگاپیکسل
    محدوده لنز : ۲۴–۱۲۰ میلی متر
    نوع سنسور : BSI-CMOS
    قیمت جهانی: اطلاعاتی موجود نیست
    بازترین دیافراگم : F2.7–۵٫۹

 

مصرف باتری در این دوربین کاهش خوبی یافته و باید گفت ایکسوس ۱۳۲ به حالت ECO نیز تجهیز شده است و می‌تواند با به کار گیری این حالت، نور پس زمینه نمایشگر دوربین را در مواقعی که استفاده نمی‌شود کاهش می‌دهد و البته عملیات خواندن سنسور و به روز رسانی نمایشگر نیز در این حالت کند تر انجام می‌شود تا در مصرف باتری صرفه جویی شود. علاوه بر این دوربین IXUS 132 به لطف بهره گیری از باتری لیتیومی هزینه های ثانویه خرید دوربین را برای کاربران خود مرتفع ساخته است. باتری لیتیومی به کار گرفته شده در این دوربین که با کد NB-11L از سوی کانن معرفی شده است قادر است ۱۷۰ عکس را مطابق استاندارد CIPA به ثبت رساند. این دوربین امکان فیلم‌برداری با کیفیت HD (720p) دارد،

توانایی‌های عکاسی این دوربین کوچولوی دوست داشتنی بر خلاف ابعادش به هیچ وجه کم نبوده و شاتر این دوربین قادر است حداکثر با سرعت ۱/۲۰۰۰ ثانیه باز و بسته شود که این زمان حداکثر تا ۱۵ ثانیه می‌تواند ادامه پیدا کند. گستره دامنه ایزو این دوربین نیز از ایزو ۱۰۰ آغاز شده و تا ۳۲۰۰ ایزو ادامه می‌یابد. IXUS 132 به یک فلاش قدرتمند داخلی نیز مجهز بوده و عکس‌های خود را بر روی کارت حافظه SD ذخیره می‌کند.

Canon Ixus 132 IS را می‌توان به عنوان یک دوربین جمع و جور با کیفیت عکس برداری و فیلم برداری مناسب دانست و که با توجه به قیمت فوق‌العاده این محصول خریداران این دسته از دوربین‌ها به سختی می‌توانند در مقابل خرید آن مقاومت کنند.

منبع:

عکاسی





:: برچسب‌ها: عکاسی,راهنمای عکاسی,آموزش عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: