نکات آموزشی مهم در عکاسی نوزاد
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

راه های زیادی برای عکاسی نوزاد وجود دارد، اما یک مورد بسیار حساس و مهم وجود دارد که باید به آن توجه زیادی کرد عکاسی از این مخلوقات کوچک به ظرافت خاصی نیاز دارد که فراتر از توانایی به کار گیری یک دوربین و دانش عکاسی است.

نوزادان دارای استخوان های نرم و شکننده هستند به همین دلیل جابجا کردن آنها باید به دقت انجام شود. به همین دلیل در طول جلسه عکاسی اگر خواستید وضعیت نوزار را تغیید دهید، این کار را به والدین بسپارید حتی اگر شما بهترین آتلیه نوزاد هم باشید در کار عکاسی مهارت زیادی دارید جاب جایی پوزیشن نوزادان کار چندان ساده ای نخواهد بود.

نوزادان به تازگی از محیط پاکیزه و بدون میکروب خارج شده اند بدن آنها در برابر باکتری ها ضعیف است پس باید محیط آتلیه تخصصی نوزاد را کاملا پاکیزه نگاه دارید.

نکات آموزشی مهم در عکس کودک
عطر نزنید

این نکته شامل صابون های معطر، لوسیون، عطر ادکلن و همه محصولاتی است که دارای عطر و بو می باشند. نوزادان بینی های حساسی دارند. آخرین چیزی که شما می خواهید این است که سوژه ارزشمند شما عطسه کند. اگر او راحت نباشد، آن وقت بی قرار می شود و سر و صدا می کند.
دست های خود را بشویید

تا جایی که می توانید بهداشت را رعایت کنید شاید حتی قصد تماس با نوزاد را نداشته باشید اما از وسایلی استفاده می کنید که ممکن است با نوزاد تماس پیدا کند.
دمای محیط را افزایش دهید

بچه ها وقتی گرم باشند خوشحال و خواب آلود هستند، بنابراین دمای هوا را زیاد کنید، اما این کار را ایمن انجام دهید.
از لوازم شخصی نوزاد استفاده کنید

تا جایی که برایتان امکان پذیر است سعی کنید از لوازم شخصی نوزاد مانند کلاه، تل، پتو، عروسک و لوازم تزئینی شخصی نوزادان استفاده کنید که هم بهداشت را رعایت کرده باشید و هم عکس ها برای والدین معنی و مفهوم دلپذیر تری داشته باشد تنوع نمونه کارها هم برای شما بیشتر خواهد بود.

در پایان توصیه سایت تخصصی عکاسی کودک این است که در همه شرایط آرامش نوزاد از هر چیزی مهمتر است اگر احساس کردید نوزاد بی قراری می کند و از شرایط ناراضی است کار را متوقف کرده و هیچ پوزیشنی را به او تحمیل نکنید.

منبع:

digital-photography-school.com

 

 





:: برچسب‌ها: آتلیه نوزاد , عکاسی نوزاد , عکس نوزاد , آتلیه عکاسی نوزاد , بهترین آتلیه نوزاد, آتلیه نوزاد شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: