عکاسی نوزاد و مهمترین نکات عکاسی کودک
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

عکاسی نوزاد و مهمترین نکات عکاسی کودک

پدرها و مادرها زمانی که صاحب فرزند می شوند اولین اولویتی که دارند عکاسی از نوزاد و مراجعه به آتلیه کودک و نوزاد است. برخی از والدین به تازگی صاحب فرزند شده اند و برخی تجربه های قبلی را داشته اند. برای کسانی که مجدد صاحب فرزند شده اند ایجاد تعادل مشکل است شاید حتی لازم باشد برای اینکه بدانند چگونه با فرزندشان برخورد کنند نیاز به مشاور داشته باشند، اما تا جایی که در حیطه عکاسی کودک قرار می گیرد آتلیه کفشدوزک در این مطلب شما را راهنمایی خواهد کرد.

 

با توجه به اینکه فرزند بزرگتر شما تا مدتی پیش مرکز توجه بوده است با آمدن کودک جدید ناخودآگاه توجه شما به سمت نوزاد می رود، توجه داشته باشید زمانی که برای عکاسی به آتلیه کودک مراجعه می کنید حتما فرزند بزرگتر را همراه ببرید و از او بخواهید در همه مراحل همراه شما باشد و قبل از مراجعه به آتلیه کادر آتلیه را در جریان روحیات فرزند بزرگترتان قرار دهید اینکه به چه چیزهایی علاقه دارد و از چه مسائلی ناراحت می شود توجه داشته باشید که فرزند بزرگتر را مرکز توجه قرار دهید.
هنگام عکاسی از او کمک بگیرید

مادر کودکان علاقه خاصی به کمک کردن دارند زیرا احساس مفید بودن و بزرگ شدن می کنند، از آنها بخواهید لباس نوزاد را که به همراه آورده اید انتخاب کند، قبل از عکاسی از نوزاد برای تست اول از او بخواهید که سوژه ویژه شما باشد و در همه مراحل با شما همکاری کند.

ژست عکاسی کودک
اجازه اداره شرایط را به او بدهید

در این لحظه شما و کودک بزرگتر ارتباط خوبی برقرار کرده اید بنابراین با کمی ملایمت او در همه مراحل با شما همراه خواهد شد مثلا از او بپرسید:

    دوست داری روی فرش آبی رنگ دراز بکشی یا کرم رنگ؟
    دوست داری برادر کوچکت این سمت تو باشد یا سمت دیگر؟
    دوست داری به دوربین نگاه کنی یا برادرت را ببوسی؟
    دوست داری جایزه ات ماشین آبی رنگ باشد یا کامیون قرمز؟

 

به او اجازه دهید استراحت کند در فرصتی که او به استراحت پرداخته یا از طرف شما یک خوراکی تشویقی گرفته می توانید عکس های تکنفره از نوزاد بگیرید.

مراحل کار را به آنها توضیح دهید اینکه قرار است یک عکس خانوادگی، یک عکس دو نفره و چند عکس تکنفره از او و نوزاد تازه متولد شده بگیرید روند برنامه ریزی برای او جالب خواهد بود زیرا در همه مراحل باید همراه شما باشد.

عکاسی کودک
تشکر و تشویق را فراموش نکنید

در انتها برای همه همکاری ها و کمک هایی که به شما کرده است از او تشکر کنید و برای تشویق او حتما پاداشی را در نظر بگیرید این کار نه تنها کار شما را به بهترین شکل پیش خواهد برد بلکه در او حس همکاری را به بهترین شکل تقویت کرده اید.

عکاسی از نوزاد کار بسیار حساسی است بنابراین اطمینان از امنیت آتلیه از مهمترین نکاتی است که در ابتدای کار باید مد نظر قرار گیرد.

منبع:

گوگل

 

 





:: برچسب‌ها: آتلیه نوزاد , عکاسی نوزاد , عکس نوزاد , آتلیه عکاسی نوزاد , بهترین آتلیه نوزاد, آتلیه نوزاد شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: