عکاسی بارداری
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

 آیا عکاسی بارداری با دیگر شاخه های عکاسی پرتره تفاوت دارد و به تخصص نیاز دارد؟!!

یکی از شاخه های تخصصی عکاسی که امروزه خیلی قابل توجه خانواده ها و بخصوص مادران قرار گرفته است، عکاسی بارداری یا عکس مادری(Maternity) می باشد. روشها و دیدگاههای متفاوت و شباهتهایی بین عکاسان برای گرفتن عکس بارداری وجود دارند که به مهارت، تسلط به فن نورپردازی و خلاقیت عکاس بارداری بستگی مستقیم دارند

سبک کار عکاسی بارداری آتلیه بارداری سویل استودیو چگونه است؟!

در آتلیه بارداری ، عکاسی بارداری به صورت حرفه ای، با نگاه خاص به حالتهای مادرانه، پدرانه و لطافتهای ظریف دوران بارداری انجام می پذیرد و خانم های باردار میتوانند این لحظات زیبا، فراموش نشدنی و تجربه شیرین مادر شدن را برای همیشه در آتلیه عکس بارداری زویا خاطره نمایند. لباسها و پارچه های ظریف و مخصوص عکس بارداری یا همان عکس مادری(Mathernity) در آتلیه تدارک دیده شده است که عکاس بارداری با توجه به چهره مادر و تجربه برای عکسهای انفرادی بارداری استفاده می نماید.

ورودیه در نظر گرفته نشده است ولی حداقل سفارش چاپ داریم یعنی مشتری در انتخاب سایز و تعداد عکس مختار است ولی باید سایز و تعداد چاپ را به گونه ای انتخاب نماید تا حداقل سفراش را کامل نماید، سقفی وجود ندارد و مشتری در صورت دلخواه میتواند چند برابر ۳۰۰ هزار تومان سفارش چاپ داشته باشد و این مسئله به تعداد و سایزهای عکسهای چاپی انتخابی بستگی دارد.

 در کرج، عکاس بارداری

چه لباسها و امکاناتی برای عکس بارداری موجود است؟!! 

برای عکاسی بارداری۴۵ دقیقه تا ۱.۵ ساعت زمان در نظر گرفته میشود و معمولا از فونهای تک رنگ بویژه سفید، مشکی، صورتی بافت دار، آبی و گلبهی و.. عکاسی استفاده میشود و بهترین لباس ، پوشش و فیگور عکس بارداری با راهنمایی عکاس به بهترین شکل ممکن، آماده عکاسی میشوند. معمولا مادر برای عکاسی از ۲ تا ۳ فون(بک گراند) در این تایم شرایط لازم را دارد و بهترین عکسهای بارداری آنهایی هستند که فیگور و نورپردازی در آنها اولویت اصلی کار عکاس میباشد و نوع پوشش پدر و مادر نوزاد نیز بسیار ساده، تک رنگ و بخصوص رنگهای روشن مثل سفید یا لیمویی و … باشد.

ما برای عکسهای انفرادی مادران، لباسها، پارچه ها و کلاه و گل سرهای زیبا و مخصوص داریم و بابت استفاده از آنها، هزینه جداگانه در نظرگرفته نشده است.  در صورت لزوم کفشها یا پاپوشهای مناسب با لباس بارداری شما که از پیش به طور کامل شسته شده و درون جعبه یا پلاستیک باشند تا اجازه ورود به اتلیه بارداری سویل استودیو را داشته باشند و لباس داخل آتلیه تعویض میشود بخصوص لباسهای بلندی که بر روی زمین کشیده میشوند.

line

مزایای گرفتن عکس بارداری در آتلیه عکس بارداری سویل استودیو در  چیست ؟!!

داشتن عکسهای رویایی و زیبا با نورپردازی خاص مادرانه و عکسهای رومانتیک دو نفری با همسر، مزیتی است که نمیتوان از آن براحتی گذشت. خانم های باردار میتوانند با همسر و دیگر فرزندان خود نیز در آتلیه عکسهای زیبایی بگیرند که گویای خاطرات دوران بارداری باشد و لحظات انتظار نوزاد جدید خود را برای همه خانواده ثبت نمایند.

بهترین زمان برای داشتن عکس بارداری چه زمانی..؟!!

بهترین زمان برای گرفتن عکس بارداری از هفته ۳۲ تا هفته ۳۶ بارداری می باشد و آنهم در صورتی که مادر در وضعیت نرمال باشد و استراحت مطلق نباشد چون سلامت مادر و کودک و همچنین زیبایی عکسها برای ما اهمیت ویژه دارد.

 

منبع:

گوگل

 





:: برچسب‌ها: آتلیه بارداری , عکاسی بارداری , عکس بارداری , آتلیه عکاسی بارداری , بهترین آتلیه بارداری, آتلیه بارداری شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: