عکس کودک و نکته هایی درباره آن
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

عکس کودک در آتلیه کودک یکی از محبوب ترین سوژه ها برای عکاسی است. علاوه بر علاقه ی والدین به ثبت مراحل رشد کودکانشان عکاسی از کودکان همواره مورد توجه عکاسان بوده است. برای عکاسی از کودکان علاوه بر الزامات بدیهی عکاسی صبر و حوصله فراوان لازم است . کودکان حذاب و شیرین هستند اما مواقعی هم وجود دارد که کار با آنها بسیار سخت است.


در بسیاری مواقع عکاسی و حضور در آتلیه برای کودکان به منزله یک بازی جدید است . یک عکاس با تجربه خود وارد این بازی می شود و از شرایط موجود بهترین بهره را می برد. باید تا جایی که ممکن است به کودک نزدیک شد تا ترس کودک کاملا از بین برود و در محیط احساس راحتی و امنیت کند. برای ثبت بهترین عکس ها از کودکان باید بهترین شرایط برای عکاسی و کودکان فراهم شود. می توان از هر ابزاری که برای کودک جذاب است به آن علاقه نشان می دهد استفاده کرد . آن ابزار می تواند یک عروسک یا یک اسباب بازی مورد علاقه باشد ، یا یک شخصیت کارتونی یا یک لباس ، در بعضی مواقع هم کودک با یک فرد خاص احساس راحتی بیشتری می کند و حضور آن فرد می تواند جلسه عکاسی را پربار تر کند.
حتما برای هماهنگی وقت عکاسی به زمان توجه بیشتری کنید. ببینید کودکتان در چه زمانهایی از روز حال و حوصله بیشتری دارد و شادتر است. حتما کودک قبل از جلسه ی عکاسی خواب کافی داشته باشد تا در زمان عکاسی برای خواب بهانه گیزی نکند. خواب آلودگی و خستگی کودک می تواند جلسه ی عکاسی را کاملا خراب کند.
برای وقت عکاسی لباس ها و اسباب بازی های زیبای کودک را فراموش نکنید. المانی مانند لباس ، اسباب بازی یا عروسک زیبا می تواند به زیباتر شدن عکس های کودک کمک شایانی کند. بدیهی است که ظاهر صورت کودک نیز مهم است . با توجه به آنچیزی که از عکس کودک خود می خواهید سعی کنید موی کودک را آراسته کنید یا او را به آرایشگاه ببرید.

 

منبع:

گوگل





:: برچسب‌ها: آتلیه کودک , عکاسی کودک , عکس کودک , آتلیه عکاسی کودک , بهترین آتلیه کودک, آتلیه کودک شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: