کودک نوپا در آتلیه عکاسی
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

کودک نوپا به کودکی گفته می شود که در حال یادگیری راه رفتن است .عموما از۱تا ۳ سالگی . کودکان در دوره نوپایی در مورد نقش‌های اجتماعی، مهارت‌های حرکتی، و آغاز استفاده از قدرت زبان چیزهای زیادی می‌آموزند.  تلاش برای راه رفتن ، حرف زدن و بیان احساسات مشخصه کودکان نوپاست. کودک در این دوره از رشد معمولا بسیار شیرین است . رفتار کودکان در این سنین هم برای والدین بسیار جذاب است هم برای اطرافیان کودک.  عکس نوپا با وجود شباهت هایش با عکاسی نوزاد و عکاسی کودک ، تفاوت هایی هم دارد. این کودکان از نوزادان کنجکاوترند و از طرف دیگر کنترلشان از کودکان بزرگتر سخت است . در واقع این همان سنی است که یک لحظه هم نباید از کودک قافل شد . حال جلسه عکاسی از کودکان نوپا نیز مستلزم کنترل و هوشیاری تمام وقت به جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی که کودک ممکن است به خود برساند می باشد. البته باید به این نکته توجه داشت که موجبات  ناراحتی و عصبانیت کودک فراهم نشود  تا بتوان از  شادی و هیجانی که عموما در چهره این کودکان است برای ثبت تصویر های زیبا استفاده کرد. در این میان شاید یاد آوری این نکته خالی از لطف نباشد که بازی با کودکان را فراموش نکنید . کودکان عاشق بازی کردن هستند و در حین بازی می توان عکس های خوبی از آنان ثبت کرد.

به طور کلی کودکان کم طاقت تر از بزرگسالان هستند و تایم استراحتشان بیشتر است . عدم توجه به این نکته شاید در جلسه عکاسی دردسر ساز شود و تمام تایم عکاسی را تحت الشعاع قرار دهد . میتوان با وقفه های کوتاه بین کار و رها کردن کودک از پرخاشگری و کج خلقی وی جلوگیری کرد تا حداکثر استفاده از تایم جلسه عکاسی صورت گیرد.

آتلیه عکاسی سویل استودیو با بهره گیری از دکور های متنوع و مناسب عکاسی نوپا ، نوزاد و کودک ، تجهیزات به روز عکاسی و تجربه و مهارت آتلیه نوزاد خود آمادگی ثبت لحظه های زیبای رشد کودکان شما را دارد.

 

منبع:

گوگل





:: برچسب‌ها: آتلیه کودک , عکاسی کودک , عکس کودک , آتلیه عکاسی کودک , بهترین آتلیه کودک, آتلیه کودک شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: