عکاسی کودک در خواب
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

عکاسی کودک در خواب از سوژه های بسیار جالب عکاسی به شمار می آید و همچنین نیاز به ذوق و حوصله زیادی از طرف عکاس دارد در عکاسی کودک در خواب با بکار گرفتن تکنیک های خاص و نورپردازی می توان عکس های جذاب و دوست داشتنی از کودگان در حال خواب گرفت.

چرا که کودکان و به ویژه نوزادان اکثر ساعات روز در خواب هستند و بدن کودک در حالت خواب فیگورهای زیادی را به خود میگیرد مخصوصا به راحتی به حالت دمر در می آید. البته روحیات کودک نیز در نحوه عکاسی پرتره نقش مهمی را ایفا می کند.

هنرعکاس در عکاسی کودک در خواب

عکاسی کودک در خواب نیاز به همت زیاد از سوی عکاس دارد زیرا بیشتر کودکان در محیط نا آشنای آتلیه کودک بی قراری  میکنند از این رو کار اسانی نیست. ولی از انجا که کودک مدت زمان طولانی را در آتلیه صرف میکند و با عوض کردن لباس ها  و قرار گرفتن بین دکورهای مختلف خسته میشود و به خواب می رود  زمان مناسبی برای عکاسی کودک در خواب فراهم میشود عکاس از این خواب عمیق کودک استفاده کرده و با ذوق هنری خود عکس های زیبایی را خلق کند.

عکس های دوست داشتنی از کودکان در خواب

در عکاسی کودک در خواب  از وسایل و دکوراسیون خاصی استفاده میشود و عکاس با هنر و مهارت خود ژست های جالبی به بدن کودک میدهدمعمولا لباس کودکان در این سن شل و مچاله  به نظر میرسد و این موضوع در عکاسی کودک در خواب زیاد جالب به نظر نمیرسد.در عکاسی کودکان در خواب معمولا به انها لباسی پوشانده نمی شود این حالت برای کودکان زیر ۲ ماه بسیار شیرین و دلنشبن است همچنین.معمولا از گل سر، پاپوش های بافتنی ، پارچه های زیبا، فون ها و سبدهای خاص در عکاسی کودک   استفاده می شود واکثر پدر و مادر ها از دیدن عکس کودکان خود در خواب با فیگورها و دکورهای زیبا لذت زیادی میبرند و اظهار میکنند که حس بسیار جالبی را به انها منتقل میشود

منبع:

www.google.com





:: برچسب‌ها: آتلیه کودک , عکاسی کودک , عکس کودک , آتلیه عکاسی کودک , بهترین آتلیه کودک, آتلیه کودک شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: